FANDOM

La revenja contra en Goku Black!
Apareix el Superguerrer Rosat!!
Episodi 56 (BDS)
Informació
Nom JAP 再戦ゴクウブラック! 超サイヤ人ロゼ登場!!
Nom ROM Saisen Gokū Burakku! Sūpā Saiya-jin Roze tōjō!!
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc del Futur
Saga Saga d'en Trunks del Futur
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Yoka Yoka Dance
Estrena JAP 28 d'agost de 2016
La revenja contra en Goku Black! Apareix el Superguerrer Rosat!! (再戦ゴクウブラック! 超サイヤ人ロゼ登場!!, Saisen Gokū Burakku! Sūpā Saiya-jin Roze tōjō!!) és l'episodi 56 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Trunks presenta Goku i Vegeta

En Trunks presenta en Goku i en Vegeta a la resistència

Quan arriben al futur, en Goku és atacat amb míssils per la Resistència de la Terra, però en Trunsk els destrueix amb l'espasa i els diu que aquell no és en Goku Black. Els soldats s'adonen que aquells són els guerrers del passat que han vingut a ajudar. En Trunks es sorprèn de escoltar allò, ja que només ho sabien ell, la seva mare i la Mai. S'assabenta que la Mai segueix viva, ja que és ella qui els ho ha explicat.

Ara l'exèrcit és en una nova base secreta i en Vegeta els dóna una taula plena de menjar, gentilesa de la Bulma. En Goku llavors veu en Yajirobai, menjant en un racó. En Trunks creia que l'havien matat els androides, però ell explica que en Karin li va donar una mongeta màgica. Finalment els guerrers es preparen per anar a l'encontre d'en Black. En Trunks també vol lluitar, però en Vegeta li diu que s'ha de mantenir en vida i que si les coses novan bé marxi cap al passat amb la Mai, tot i que ell diu que no tenen aquest tipus de relació.

Goku i Black apunt de lluitar

En Vegeta i en Black transformats

No massa lluny en Black està mirant una ciutat en ruïnes i sense humans, dient que allò és bell. Llavors s'adona que han arribat en Goku els altres i es sorprèn perquè creia haver destruït la màquina del temps. En Vegeta es transforma en Superguerrer Déu Superguerrer, però en Trunks s'adona que en Black no es sorprèn. Els dos comencen a lluitar però en Vegeta per molts cops que li dóna no aconsegueix fer-li res. En Black està sorprès que un mortal com en Vegeta pugui arribar tant lluny de manera que el recompensa transformat-se en una nova forma de superguerrer de cabell rosa, al qual li dona el nom de Superguerrer Rosat.

Zamasu i Black

En Goku Black i en Zamasu

En Vegeta no s'impressiona i segueix lluitant, però en Black li diu que només és l'"acte d'obertura" i llavors forma una espasa de ki, travessant el pit d'en Vegeta. En Goku diu a en Trunks que cuidi en Vegeta, es transforma en Superguerrer Blau i es prepara per lluitar. El fill d'en Vegeta es sorprèn que en Goku comenci lluitant al màxim i creu que estan igualats, però en Vegeta li diu que en Goku està sent superat i que en Black està jugant amb ell. Finalment en Goku és llançat contra el terra i en Black es prepara per llançar un Kamehameha, però algú li diu que s'aturi, en Zamasu, que descendeix del cel dient que no tolerarà cap més comportament egoïsta i que en Black li va prometre que li deixaria matar en Goku.

NavegacióEdit