FANDOM

Resurrecció a les portes de la mort!
Vegeta, l'home miraculós
Episodi 55 (BDZ)
Informació
Nom JAP 死の淵からよみがえった 奇跡の男·ベジータ
Nom ROM Shi no Fuchi kara Yomigaetta Kiseki no Otoko - Bejita
Contrapart al manga "Les set boles de drac canvien de mans"
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 18 de juliol de 1990
Resurrecció a les portes de la mort! Vegeta, l'home miraculós (死の淵からよみがえった 奇跡の男·ベジータ, Shi no Fuchi kara Yomigaetta Kiseki no Otoko - Bejita) és l'episodi 55 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Yamcha atrapa Bombolla

En Yamcha atrapa en Bombolla

En Goku segueix entrenant amb una gravetat 50 vegades la de la Terra, mentre es pregunta si els que són amb en Kaito estan fent progressos i si hauran atrapat ja en Bombolla. Al planeta d'en Kaito, els tres humans segueixen perseguint al mico, mentre en Cor Petit considera aquell entrenament una tonteria. En Kaito li recorda que li va prometre que no lluitaria contra en Freezer, així que millor segueixi l'entrenament assignat.
Appule sorprès

L'Appule sorprès de veure en Vegeta obrir els ulls

Després de dinar, i amb la panxa plena, en Yamcha, en Chaoz i en Ten Shin són capaços d'atrapar en Bombolla. Llavors, dóna inici la segona part de l'entrenament, donar un cop amb un martell a en Gregory. En Cor Petit segueix veient allò com una ximpleria i una pèrdua de temps, mentre pensa com de poderós deu ser en Freezer.

Vegeta amagat després de curació

En Vegeta mira la desesperació d'en Zarbon i en Freezer

Dins de la nau d'en Freezer, l'Appule segueix monitoritzant en Vegeta, quan en Zarbon entra i li pregunta com està el Saiyan. Li exigeix que es recuperi, ja que el seu cap hi està en joc. Al planeta d'en Kaito, els tres humans aconsegueixen donar un cop a en Gregory. Llavors, en Kaito diu que arra lluitaran, a la qual cosa en Cor Petit s'hi apunta. Lluitaran en Cor Petit contra els altres tres. El namekià es sorprèn, ja que els seus companys ara són més ràpids i més forts, tot i que aconsegueix derrotar-los.

A la nau d'en Freezer, en Vegeta es desperta i surt de la màquina curativa, matant a l'Appule. Llavors, el Saiyan causa unes explosions i en Zarbon va a veure què ha passat. En Freezer també va amb ell i al veure la destrossa i que en Vegeta ha fugit, ordena al seu subordinat que el trobi si no vol pagar-ne les conseqüències. En Vegeta però encara és dins la nau i va a la sala del tron, on hi ha les boles de drac d'en Freezer, desateses.

NavegacióEdit