FANDOM

Cap al poble de les Joguines Mecàniques
Episodi 55 (BD)
Informació
Nom JAP んちゃ!追ってペンギン村
Nom ROM N'cha! Otte Pengin Mura
Nom ANG Penguin Village
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga del General Blue
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 18 de març de 1987
Cap al poble de les Joguines Mecàniques (んちゃ!追ってペンギン村, N'cha! Otte Pengin Mura) és l'episodi 55 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Habitants Kame House lligats

Tota la colla lligats

En Goku, en Krilin i la Bulma entren a la Kame House després de l'aventura a la Cova dels Pirates. En Goku diu que encara està decidit a trobar la bola de drac del seu avi però la Bulma li diu que aquest cop no pensa anar amb ell ja que ha tingut prou d'aventures. Així que li demana al Follet Tortuga que li deixi un avió per tornar a casa, però la Launch se l'ha endut després de robar el diamant.

En aquell moment el General Blue, fent servir la telequinèsi, lliga amb unes cordes en Goku, en Krilin, la Bulma, la Tortuga i el Follet Tortuga. Llavors, el General entra a la Kame House i s'endú es boles de drac. Just abans de marxar, deixa una bomba que esclatarà en cinc minuts però per sort la Launch arriba just a temps, deslliga en Goku i aquest llança la bomba fora i sense perdre temps crida al Núvol Kinton per perseguir al General Blue.

Goku persegueix Blue

En Goku perseguint al general Blue

Finalment l'acaba trobant i comença a perseguir-lo fins que arriben a un poble misteriós. Alla, una nena, l'Arale, està corrent amb la Gatchan pel camp, mentre a la cafeteria del poble l'Akane, en Tsukutsun, l'Obotchaman i en Peasuke estan tenint una conversa sobre les vacances d'estiu. Mentre volen, en Blue fa caure en Goku al poble, on es troba amb l'Arale. Content de haver-se desfet d'ell, no s'adona de la muntanya que té a davant i hi xoca.

NavegacióEdit