FANDOM

La jugada d'en Majin Bu: El monstre absorbeix en Gotenks!
Episodi 52 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP ブウの悪巧み ゴテンクス吸収!?
Nom ROM Bū no Warudakumi Gotenkusu Kyūshū!?
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 21 de març de 2016
La jugada d'en Majin Bu: El monstre absorbeix en Gotenks! (ブウの悪巧み ゴテンクス吸収!?, Bū no Warudakumi Gotenkusu Kyūshū!?) és l'episodi 52 (150 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 21 de març de 2016.

ResumEdit

Gotrunks envoltat de tros de buu

En Gotenks sent absorbit

En Buu ha tornat després d'estar una hora desaparegut i en Gohan va a fer-li front, però el monstre diu que abans vol acabar el combat amb en Gotenks. Llavors, va provocant a en Goten i a en Trunks perquè es fusionin immediatament.

En Buu segueix provocant en Goten i en Trunks, mentre dos trossos del seu propi cos es desprenen d'ell i comencen a moure's mica en mica. Els dos nens es fusionen i en Gotenks apareix ja al tercer nivell. Els dos trossos d'en Buu van avançant, un cap en Gotenks i l'altre cap en Cor Petit. Llavors, es llancen sobre dels dos, els envolten i en Buu els convoca cap al seu cos, absorbint-los i adquirint una nova forma, amb més força i intel·ligència.

Puntada Buu i Gohan

En Gohan i en Buu donant-se una puntada mutuament

En Buu diu a en Gohan que és culpa seva per ser tant fort. Com que volia fer temps per tal que en Gotenks tingués temps per tornar a ser creat, va decidir fer l'explosió i desaparèixer una estona. En Gohan demana perquè no l'ha absorbit a ell, però el monstre li diu que no té cap gràcia si no té un adversari digne. Els dos contrincants reprenen el combat.

Buu Gotrunks vs Gohan

El nou Buu contra en Gohan

En Gohan lluita amb totes les seves forces contra el monstre, però s'ha girat la truita i és ell el que està sent apallissat per l'increïble poder del nou monstre Buu, que s'ha tornat imparable i fins i tot fa servir tècniques d'en Cor Petit i d'en Gotenks per atacar-lo, com el Makankōsappō i el Superatac Kamikaze Fantasmagòric. En Gohan no pot atacar i només fa que defensar-se d'aquestes tècniques com pot.

NavegacióEdit