FANDOM

Gràcies per esperar-me! Un nou Son Gohan torna a la Terra!
Episodi 50 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP ノお待たせみんな!新生悟飯、地球へ!!
Nom ROM O Matase Min'na! Shinsei Gohan, Chikyū e!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 18 de març de 2016
Gràcies per esperar-me! Un nou Son Gohan torna a la Terra! (ノお待たせみんな!新生悟飯、地球へ!!, O Matase Min'na! Shinsei Gohan, Chikyū e!!) és l'episodi 50 (148 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 18 de març de 2016.

ResumEdit

Gohan Místic augmenta poder

En Gohan comprova el seu nou poder

S'ha acabat el tercer nivell i en Buu està enfurismat per la pallissa que li han clavat. Mentrestant, el Vell Déu ha acabat l'entrenament d'en Son Gohan, que demostra tenir un poder sorprenent. Després d'acomiadar-se efusivament del seu pare en Kibito el porta fins a la Terra i en Gohan li demana si li pot canviar la roba, perquè vol lluitar amb un uniforme com el del seu pare. En Kibito li demana si el color és com el de a caca de es granotes del Planeta Popol, el noi suposa que si i llavors en Kibito li canvia. Un cop té l'uniforme canviat, es dirigeix cap on hi ha en Buu, en Cor Petit i en Gotenks.
Fusió acabada

S'ha acabat la fusió!

En Buu ataca al noi fusionat i el llança contra una paret, acabant-se llavors la fusió. En Goten i en Trunks veuen que no tenen res a fer i en Cor Petit s'uneix a ells per combatre al monstre Buu. En Trunks diu que podrien simplement demanar-li perdó i dur-li caramels per en senyal de disculpa, per així també guanyar temps per re-fusionar-se, però en Son Goten, quan va a buscar-los, s'adona que no queden pastisseries. Llavors, en Buu s'asseu a terra i es posa a dormir. Els nois van a comprovar si realment està adormit, però en Cor Petit els diu que tornin.

Super Buu i Gohan

En Buu i en Gohan cara a cara

Llavors, noten una energia poderosissima i en Cor Petit creu que és en Goku, però en Goten li diu que no, que és el seu germà, en Son Gohan. A continuació els explica com s'ha tornat tant fort i s'amoïna quan s'assabenta que tothom és mort, però el noi nota l'energia d'algú, però que es nota molt fluixa.

Des del Planeta dels Kaioshins, tots confien que en Son Gohan se'n sortirà gràcies a les seves habilitats extraordinàries. Quan el monstre Buu demana a en Gohan si té intenció de lluitar amb ell, el noi li contesta que no, que el que vol fer és matar-lo. En Buu se'n riu d'ell, dient-li si vol que el torni a apallissar com anteriorment, mentre en Goten i en Trunks decideixen provar de fer la fusió a pesar del poc temps que ha passat des de que es va acabar.

NavegacióEdit