FANDOM

Han segrestat un monstre! És el Gran Saiyaman el culpable?
Episodi 4 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 連れ去られた怪獣! 犯人はグレートサイヤマン!?
Nom ROM Tsuresara reta kaijū! Han'nin wa Gureto Saiyaman!?
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Saiyaman
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 14 de gener de 2016
Han segrestat un monstre! És el Gran Saiyaman el culpable? (連れ去られた怪獣! 犯人はグレートサイヤマン!?, Tsuresara reta kaijū! Han'nin wa Gureto Saiyaman!?) és l'episodi 4 (102 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 14 de gener de 2016.

ResumEdit

Gohan i Goten niu Chobi

En Gohan i en Goten al niu d'en Chobi

En Gohan i en Goten van a veure una família de pterodàctils que han tingut una cria, en Chobi. Quan hi arriben, la cria no hi és i es preocupen, però en Goten diu que seguir que apareixerà. A l'hora de sopar, veuen per la televisió que el Circ Musuka té un número sensacional, una cria de pterodàctil que fa trucs i els nois s'adonen que és en Chobi. En Gohan decideix rescatar-lo i el dia següent, el noi transformat en el Gran Saiyaman s'endú la cria. Corrent pels carrers, la Videl el veu i pensa que està robant la cria, de manera que l'ataca. El noi intenta explicar-li que, si la cria no és tornada als seus pares, aquests aniran a Ciutat Satan i causaran estralls. Tot d'una, els pares d'en Chobi apareixen.

Guerrer Vent recupera Chobi

En Gohan recupera en Chobi

Ataquen a la Videl, però el Gran Saiyaman la salva i perfi entén el què el noi intentava fer. El pare de la cria, en Toh Toh els ataca i el noi exclama "Toh Toh! Sóc jo, que no em coneixes? Sóc en Son Goh...!" sorprenent a la Videl. Al final en Gohan aconsegueix salvar la noia i tornar la cria als seus pares, que marxen, però s'endú una rascada a la galta.
Gohan amb tirita

En Gohan amb la tirita a la cara

Més tard, en Satan està mirant videos de les seves participacions al Torneig Mundial i la Videl li pregunta sobre antics guanyadors. El seu pare li parla d'en Son Goku, un home que feia servir molts trucs. La Videl s'adona que el cognom "Son" és el mateix d'en Gohan.

Al dia següent, la Videl veu que en Gohan duu una tirita a la galta, al mateix lloc on se la va fer el Gran Saiyaman i finalment el noi li confesa que afirmativament ho és. La noia, a canvi de no revelar la seva identitat, obliga al noi a participar al Torneig Mundial d'Arts Marcials que es celebrarà en breu. A més, la Videl s'adona que ell és el fill d'en Son Goku, de manera que serà interessant veure qui és més fort dels fills de dos campions de Torneig Mundial. També li demana que l'ensenyi a volar.

Kaito Goku i Baba

En Goku comunicant la notícia del seu retorn

Poc després, en Gohan va a la Corporació Càpsula i explica a la Bulma que no pot dur el casc al Torneig Mundial d'Arts Marcials, que si té alguna solució. La dona li proposa que utilitzi un mocador i unes ulleres de sol. La Bulma diu que segur que en Gohan guanyarà, però llavors apareix en Vegeta i diu que si en Gohan participa, ell també ho farà. Llavors, des de l'Altre Món en Goku els comunica que ell també hi participarà, ja que pot estar-se un dia a la Terra i ha escollit aquest. En Gohan està content per la notícia.

NavegacióEdit