FANDOM

L'última transformació d'en Gotenks! Súper Gotenks 3!
Episodi 48 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP ゴテンクスのとっておき 変身!超ゴテンクス3!!
Nom ROM Gotenkusu no Totte Oki Henshin! Sūpā Gotenkusu Surī!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 16 de març de 2016
L'última transformació d'en Gotenks! Súper Gotenks 3! (ゴテンクスのとっておき 変身!超ゴテンクス3!!, Gotenkusu no Totte Oki Henshin! Sūpā Gotenkusu Surī!!) és l'episodi 48 (146 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 16 de març de 2016.

ResumEdit

Super Buu escapa de Sala

En Buu fuig de la Sala de l'Esperit del Temps

En Cor Petit ha destruït la porta que uneix els dos mons, de manera que ara ningú podrà sortir d'aquell món, cosa que fa enfurismar al monstre Buu perquè ara no podrà menjar llaminadures.

A fora, comenten que possiblement els nois siguin morts i que per això en Cor Petit ha hagut de destruir la porta de la sala. La Bulma està enfadada perquè ara el seu fill no podrà sortir. A dins la sala, en Gotenks diu a en Cor Petit que era una broma que no tenia més energia i que tenia una tècnica espectacular a punt. Llavors exigeix al namekià que reconstrueixi la porta, però aquest li diu que no pot fer-ho.

Buu arriba a Palau

En Buu arribant al Palau de Déu

Mentrestant, en Buu, molt enrabiat perquè no podrà tenir llaminadures, aconsegueix obrir amb la veu un forat al mur dimensional. Llavors ell fuig de la sala, deixant enrere en Gotenks i en Cor Petit que tot i que també volen passar-hi, el forat s'ha tancat.

Des del Món dels Déus, en Goku nota l'energia d'en Buu, però no la dels nois. Com que vol saber que passa, el Vell Déu li dóna una bola de vidre en que es pot veure tot el que passa a distància.

Al Palau de Déu, tots queden sorpresos de que en Buu sigui allà. Aquest diu que té gana i que els convertirà en xocolata. Dins de la sala, en Gotenks comenta que en Buu destruirà el planeta i llavors en Cor Petit proposa de cridar per tal d'imitar al monstre Buu i crear un forat, però no obtenen resultats. A fora, en Krilin decideix enfrontar-s'hi, per tal de donar temps als altres a fugir, però és convertit en xocolata. Després de menjar-se-la, converteix als altres residents en xocolata.

Satan arriba a ciutat deserta

En Satan arriba a una ciutat

Al Món dels Déus, en Goku està enrabiat perquè no pot fer res. En Gohan li demana què passa, però el seu pare li diu que es dediqui a l'entrenament.

A la Terra, en Satan està tot sol només en companyia del gosset, quan un núvol li recorda a en Buu i els moments finals que va estar amb ell. Com que no hi ha ningú al món, es sent sol. Troba una ciutat, però està completament deserta. Llavors van a un supermercat i mengen, mentre segueix recordant en Buu.

Gotrunks nivell 3 anime

En Gotenks en tercer nivell

Dins la Sala de l'Esperit del Temps, en Cor Petit i en Gotenks segueixen intentant fer un forat amb crits, però no se'n surten. Llavors, en Gotenks comenta que no li queda cap altre remei que fer "allò". llavors, davant la mirada atònita d'en Cor Petit, es converteix en el tercer nivell de força dels superguerrers i fàcilment crea un forat per el qual poden sortir d'allà, on es troben al monstre Buu acabant de menjar-se la xocolata.

Des del Planeta Kaioshin, en Goku està sorprès de que els nois hagin arribat al tercer nivell i explica al Kaioshin que allò es una transformació que està per sobre del superguerrer. Al Palau de Déu, en Cor Petit està esgarrifat al veure com està el palau i demana a en Súper Buu què n'ha fet de la gent que hi havia. En BUu informa de que els ha convertit en xocolata i se'ls ha menjat. En Gotenks s'enrabia perquè han matat a tota la seva família i es llança a l'atac.

NavegacióEdit