FANDOM

Desperta't, guerrer llegendari!
En Goku, el superguerrer de l'espai!
Episodi 47 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 目覚めろ伝説の戦士... 超サイヤ人、孫悟空!
Nom ROM Mezamero Densetsu no Senshi... Sūpā Saiyajin, Son Gokū!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 7 de març de 2010
Estrena CAT 22 de novembre de 2011
Desperta't, guerrer llegendari! En Goku, el superguerrer de l'espai! (目覚めろ伝説の戦士... 超サイヤ人、孫悟空!, Mezamero Densetsu no Senshi... Sūpā Saiyajin, Son Gokū!) és l'episodi 47 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 22 de novembre de 2011.

ResumEdit

En Goku llança la bola genki a en Freezer. El tirà és capaç d'aturar-la, però no pot evitar l'explosió posterior. En Goku, en Gohan, en Krilin i en Cor Petit comencen a celebrar la victòria i a fer plans per tornar cap a la Terra. Però aviat se'ls esborra el somriure de lac ara. En Freezer ha aconseguit sobreviure i, tot i que està bastant malferit a causa de l'atac, encara és capaç d'acabar amb tots. Primer dispara un raig amb el dit contra en Goku, però en Cor Petit l'aparta, rebent ell 'impacte, que li travessa el pit i el deixa inconscient.

Llavors, el tirà ataca a en Krilin, que l'aixeca en l'aire i fa explotar el seu cos des de l'interior, matant-lo. Això fa enfurismar de valent a en Goku i, en conseqüència, es transforma en el superguerrer del que parlaven les llegendes. Els seus ulls es tornen de color verd, els cabells se l'alcen i se li posen de color daurat. A més, el seu poder augmenta molt. A continuació, en Goku ordena al seu fill que agafi a en Cor Petit i que trobin la Bulma, que tornin a la nau especial i que marxin del planeta Namek.

NavegacióEdit