FANDOM

Directes al desastre! Una hora de coll!
Episodi 45 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 破局へまっしぐら!タイムリミットは1時間!!
Nom ROM Hakyoku e Masshigura! Taimurimitto wa 1 Jikan!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 11 de març de 2016
Directes al desastre! Una hora de coll! (破局へまっしぐら!タイムリミットは1時間!!, Hakyoku e Masshigura! Taimurimitto wa 1 Jikan!!) és l'episodi 45 (143 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 11 de març de 2016.

ResumEdit

Atac d'Extinció Humana

L'atac amb el que en Buu destrueix la humanitat

En Súper Buu segueix donant la volta al Palau de Déu, contemplant els habitants de baix a la Terra. Llavors, la Xixi, enrabiada amb el Majin per haver mort en Gohan, intenta pegar al Majin amb una escombra, però en Cor Petit l'atura destrossant-li el pal, mentre en Buu segueix donant la volta a l'atalaia. En aquell moment, en Krilin està intentant despertar als dos joves Saiyans. Quan ha completat la volta, en Buu comença a llançar rajos cap a la Terra i mata a tots els seus habitants, sobrevisquent només en Chaoz, en Ten Shin Han, en Satan i els que es troben al Palau de Déu.
Gohan descobreix nou poder

En Gohan descobreix el seu nou poder

Llavors, en Buu diu que vol lluitar immediatament, però en Cor Petit li diu que s'esperi una hora. El Majin no vol esperar, però la Videl li diu que si us plau ho faci. Quan va a matar-la, el namekià li diu que aquella és la filla d'en Satan, i per això el Majin accedeix. Després, els nois es desperten.

Al Món dels Deus, segueix la preparació d'en Son Gohan, mentre el Kaioshin de l'Est informa a en Goku que la raça humana ha estat gairebé extingida, però que la Terra segueix intacta. Mentrestant, en Gohan, que està perdent la paciència, s'enrabia perquè creu que està perdent el temps allà. Comença a alliberar energia i al cap de poc queda sorprès del gran poder que té, a la qual cosa segueix esperant que l'Antic Kaioshin acabi d'augmentar-li el poder.

Buu transforma Xixi

En Buu transformant la Xixi

Un cop desperts, en Goten i en Trunks estan mirant com ha canviat el Majin Buu i en Cor Petit els esperona de que vagin a entrenar, ja que aquest Buu és més fort. Llavors, veuen com la Xixi va a exigir explicacions al Majin per haver mort a en Son Gohan, però aquest la converteix en ou i llavors la xafa, causant la fúria d'en Son Goten, però en Cor Petit el frena.

Quan entren a la sala, en Goten immediatament posa a entrenar-se, sorprenent a en Trunks, que està investigant les instal·lacions.

Buu segueix Cor Petit

En Buu seguint en Cor Petit

A fora, la Videl demana perquè en Buu coneix a en Satan, al qual el namekià li diu que el seu pare va fer-se amic del Majin i que la prova és que a ell no l'ha matat. En aquell moment, en Buu, fart d'esperar (i només porta mitja hora), s'enrabia i diu que vol lluitar ja.

Llavors, en Cor Petit accedeix a que lluiti amb els nois i li diu que el segueixi, ja que vol que lluitin a la sala de l'Esperit del Temps, ja que d'aquesta manera, si les coses van malament, destruint la porta que comunica els dos mons, no podrà sortir mai d'allà. Per tal de guanyar temps, el namekià li fa fer una gran volta a en Buu, per tal de que els nois tinguin temps suficient d'entrenar-se a causa de la diferència de la durada del temps.

NavegacióEdit