FANDOM

Els dos A-17 es fusionen en un sol ésser humà
Episodi 44 (BDGT)
Informació
Nom JAP 究極の人造人間!二人の17号合体
Nom ROM Kyūkyoku Jinzō-ningen! Futari no 17-gō gattai
Més Informació
Temporada Logo BDGT
Arc
Arc del Súper A-17
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Blue Velvet
Estrena JAP 30 d'abril de 1997
Estrena CAT 24 de març de 1999
Els dos A-17 es fusionen en un sol ésser humà (究極の人造人間!二人の17号合体, Kyūkyoku Jinzō-ningen! Futari no 17-gō gattai) és l'episodi 44 de Bola de Drac Logo BDGT

ResumEdit

A-18 amb Krilin mort

En Krilin mort en mans de la seva dona

L'A-17 està intentant convencer a l'A-18 de que s'uneixi a ell per fer la tasca del "Gran Doctor Gero". Per uns moments, en Krilin sembla que els atura, ja que li diu a l'A-17 que ell mai hauria dit allò perquè odia al doctor. Però llavors, l'altre A-17 es comunica telepàticament amb aquest i li diu que s'afanyi, a la qual cosa el noi perd el control i mata a en Krilin, per horror de la seva dona i la seva filla. Llavors, la dona s'enfurisma i ataca al seu germà. Però a aquest no li fa res i respon amb un potent raig d'energia, que deixa l'androide aparentment morta.
Freezer i Cèl·lula congelats

En Cèl·lula i en Freezer congelats

Mentrestant, a l'infern, en Cèl·lula i en Freezer s'estan burlant d'en Son Goku, que està tancat en un bloc de gel. Quan es disposen a destruïr-lo, el gel comença a fondre's, ja que en Goku és una persona viva i allò no li fa efecte. Finalment, aconsegueix trencar el gel. Llavors, ataca als seus dos rivals, els llança a terra i fent servir la màquina de congelar, els converteix en blocs de gel. Llavors, sense voler li dóna un copet al bloc d'en Freezer, que xoca al d'en Cèl·lula i tots dos es trenquen.

Fusió dels A-17

Els dos A-17 a punt de fusionar-se

A la Terra, en Son Gohan està lluitant contra en Rild, que té tota l'aventantge. Quan és a punt de derrotar al superguerrer, l'Uub el derrota. Llavors, apareixen la Pan, en Giru i en Satan. El robot torna a la normalitat el braç d'en Son Gohan. Mentrestant, en Vegeta i l'A-17 de l'infern segueixen lluitant. Llavors, arriba l'altre A-17, igual que els altres guerrers de la Terra. Els dos androides es fusionen, creant el Super A-17, que té un poder enorme. Els guerrers lluiten contra ell, però no li fan gens de mal. En Son Gohan, fins i tot li llança un kame hame ha, però amb els mateixos resultats. Llavors, l'androide contrataca i els derrota molt fàcilment. Llavors, s'aixequen i es transformen en superguerrers (excepte l'Uub), però l'androide ataca amb un bombardeig enlluernador.

Des de l'infern, en Goku ho està veient tot, i demana al Gran Jutge que el torni a la Terra, però aquest no pot, ja que hi ha un poder que ho impedeix. En Cor Petit es posa en contacte amb ell i sol·licita que l'enviin a l'infern, ja que té una idea. El Gran Jutge no pot fer-ho, ja que diu que un cop assigna el lloc de destí dels morts, no es pot canviar. Llavors, el namekià comença a destrossar-ho tot i el Gran Jutge decideix enviar-lo a l'infern.

A la Terra, tots els guerrers han estat derrotats, però tornen a aixecar-se. En Vegeta l'ataca amb un potent raig, però no li fa res. En aquell moment, en Cor Petit arriba a l'infern, per treure en Goku d'allà.

NavegacióEdit