FANDOM

La prova: El poder de les llegendes
Episodi 34 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 試練の時 伝説の力を手に入れろ!
Nom ROM Shiren no Toki Densetsu no Chikara o te ni Irero!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 25 de febrer de 2016
La prova: El poder de les llegendes (試練の時 伝説の力を手に入れろ!, Shiren no Toki Densetsu no Chikara o te ni Irero!) és l'episodi 34 (132 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 25 de febrer de 2016.

ResumEdit

Videl trista

La Videl trista per en Gohan

La Bulma comenta que com pot ser que en Son Gohan hagi mort, havent estat ell el que va derrotar en Cèl·lula, però la Videl diu que com en poden estar tant segurs, si no n'han trobat el cadàver. En Krilin li diu que no noten la seva energia, senyal que és mort, però la Videl no vol creure's-ho.
Gohan desclava Espasa Z

En Gohan desclava l'Espasa Z

Mentrestant, en Son Gohan es prepara per desclavar l'espasa Z. Li demana al kaioshin què passarà si desclava l'espasa. En Kibito li diu que li proporcionarà un increïble poder, segurament suficient per acabar amb en Buu, però que no es preocupi que no aconseguirà desclavar-la, però el Kaioshin de l'Est li diu que només miri. En Son Gohan ho intenta, però no aconsegueix treure-la.

Motivat per tornar-ho a intentar, en Gohan es converteix en superguerrer de fase 2 i amb molt d'esforç ho aconsegueix, cosa que sorprèn a en Kibito i alegra al Déu. Més tard, el kaioshin demana com es sent després d'haver-la desclavat, però en Gohan amb prou feines és capaç de moure-la i menys encara de destruir en Buu. En Kibito s'enfada amb ell i li diu que deixi de moure's, però en Son Gohan li diu que agafi ell l'espasa, ja que pesa molt. En Kibito ho fa i immediatament li cau a terra. Llavors, quan l'intenta aixecar, no pot de cap manera.

Goku i Cor Petit explicació fusió

En Goku explicant la fusió

Al Palau de Déu, en Goku explica que la fusió només dura mitja hora. Llavors els diu que es transformin en superguerrers per començar a practicar, però els nois s'hi neguen i exigeixen a en Goku que els digui on era ell quan en Vegeta i en Son Gohan van ser morts per en Buu. En Goku els diu que estava inconscient, cosa que enfada als nois, que titllen a en Goku de covard. Però ell els diu un covard com ell és el que els ensenyarà la fusió i, que si volen venjar les morts dels seus parents, han d'aprendre a fusionar-se.

Babidí i Buu sobre Ciutat

En Babidi i en Buu sobre la ciutat

En aquells moments, en Babidí, telepàticament es comunica amb tots els terrícoles i diu que són en una ciutat més gran. A continuació, en Buu converteix a tots els habitant en xocolata, se'ls menja i destrueix la ciutat. En Trunks i en Son Goten es comuniquen telepàticament amb ell i li diuen que ben aviat el liquidaran, a la qual cosa en Babidí els exigeix que surtin i que no s'amaguin.
Dona informa sobre Trunks

La mare dels nois dóna informació sobre en Trunks

Al Palau de Déu, en Goku comença a explicar la fusió. Fa transformar en superguerrer als dos nois, fins que arriben al màxim de les forces. En Trunks ha de reduir una mica l'energia perquè ha de tenir la mateixa que en Goten.

El Majin Buu segueix sembrant el caos arreu. Llavors, la mare de l'Ikose i l'Idasa està mirant les notícies sobre en Buu quan recorda que en Trunks és el que va derrotar a l'Idasa i que viu a la Ciutat de l'Oest, a la Corporació Càpsula. Immediatament li comuniquen a en Babidí. Llavors, el mag es comunica amb els terrícoles i els comunica de la notificació que ha rebut i que es dirigeix a destruir la Ciutat de l'Oest.

NavegacióEdit