FANDOM

Un pla secret per derrotar en Majin Bu. La fusió
Episodi 31 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP ブウを倒す秘策 その名はフュージョン!
Nom ROM Bū o Taosu Hisaku Sono Na wa Fyūjon
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 22 de febrer de 2016
Un pla secret per derrotar en Majin Bu. La fusió (ブウを倒す秘策 その名はフュージョン!, Bū o Taosu Hisaku Sono Na wa Fyūjon) és l'episodi 31 (129 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 22 de febrer de 2016.

ResumEdit

Bulma amoinada per Vegeta

La Bulma preocupada pel comportament d'en Vegeta

En Yamcha i companyia segueixen volant amb la nau, buscant a en Gohan i en Son Goten. La Bulma està preocupada per en Trunks i pel comportament d'en Vegeta. Llavors, amb el radar detecten la última Bola de Drac que els falta.

Mentrestant, en Krilin i en Cor Petit, portant en Son Goten i en Trunks, arriben al Palau de Déu, on es troben amb en Dende i el senyor Popo, que posen a dormir als dos nois. Llavors comenten que tenen poques possibilitats de guanyar. En un altre lloc, en Babidí i en Buu segueixen fent maldats, destruint un parc d'atraccions, un tren i matant a la gent.

Dende cura Goku Palau de Déu

En Dende curant les ferides d'en Goku

Al Palau de Déu, en Goku arriba amb el canvi de lloc instantani i és curat de les seves ferides per en Dende. La Bulma i els altres troben la bola de drac restant, però un monstre se la menja i entre en Yamcha, la Videl, la Xixi i el Follet Tortuga aconsegueixen recuperar-la.

Al Palau de Déu, en Goku és informat de la situació i en Krilin diu que en Goku podria acabar amb en Buu, però el Saiyan li diu que ell no pot destruir-lo, ja que té la força bastant igualada amb en Vegeta i que si aquest no ha pogut, ell tampoc pot. Llavors es lamenta de que en Vegeta i en Gohan siguin morts, ja que podria fusionar-se amb un d'ells i vèncer al monstre.

Goku explica fusió

En Goku explicant sobre la fusió

En Dende n'ha sentit a parlar de la fusió i explica que els habitants del Planeta Metamoru, tot i no ser gaire forts, són capaços d'unir-se per crear un nou guerrer, més poderós. El Namekià comenta que en Cor Petit i en Nail van fer una cosa semblant, però en Cor Petit el corregeix dient que es van assimilar, no fusionar.

Tot i això, la fusió costa d'aprendre i ell no té suficient temps, per tant millor abandonar la idea. En Krilin li diu que si en Gohan i en Vegeta són a l'Altre Món, podria fusionar-se amb ells, però en Cor Petit diu que no podrien tornar des de l'Altre Món. Llavors, el Sr. Popo proposa en Trunks i en Goten com a candidats. Tots hi estan d'acord, ja que els nois tenen unes característiques físiques semblants. En Cor Petit diu que durant el temps que triguin, molta gent a la Terra morirà, però s'hi han d'arriscar.

NavegacióEdit