FANDOM

Cap on hi ha en Zuno-sama!
A preguntar-li on hi ha les Súper Boles de Drac!
Episodi 31 (BDS)
Informació
Nom JAP ズノー様のもとへ!超ドラゴンボールのありかを聞き出せ!
Nom ROM Zunō-sama no Moto e! Sūpā Doragon Bōru no Arika o Kikidase!
Manga "Els preparatius del torneig"
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga d'en Champa
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Light Pink
Estrena JAP 14 de febrer de 2016
Cap on hi ha en Zuno-sama! A preguntar-li on hi ha les Súper Boles de Drac! (ズノー様のもとへ!超ドラゴンボールのありかを聞き出せ!, Zunō-sama no Moto e! Sūpā Doragon Bōru no Arika o Kikidase!) és l'episodi 31 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Jaco destruint asteroides

En Jaco destruint asteroides des de la seva nau

Mentre en Jaco vola cap a la Terra a trobar-se amb la Bulma, rep una imatge de la Patrulla Galàctica d'algú que s'ha escapat d'un restaurant sense pagar, en Burpman. En Jaco no se n'interessa, i es queixa que la Bulma el reclama el seu dia de festa. Enfadat comença a fer esclatar asteroides pel camí, incloent-hi un de cristall. Poc després rep una trucada en què l'informen de que s'han notificat explosions recents a la seva àrea i que algú ha destruït el "Monument Natural Galàctic". El monument és l'asteroide de cristall i per això en Jaco diu que ha estat en Burpman i es compromet a trobar-lo i arrestar-lo.

Finalment en Jaco arriba a la Corporació Càpsula i la Bulma li demana que la porti al centre de l'univers, però ell creu que allò és ridícul, ja que la galàxia és increïblement gran, i tot l'univers conté un gran nombre de galàxies, pel que no hi ha manera d'anar al centre. La Bulma pensa que algú de la Patrulla Galàctica podria saber-ho, però en Jaco li diu que la seva àrea d'operacions es limita a la Via Làctia. A més, en Goku apareix dient que no pot localitzar el ki d'en Kibitoshin, de manera que no pot ajudar-los tampoc.

Cor Petit entén dones saiyans

En Cor Petit entén als saiyans i el caràcter de les seves dones

En Jaco s'enfada perquè el tracten així i vol marxar, però llavors recorda que en un planeta hi viu algú anomenat Zuno i que ho sap tot, fins i tot el color de la roba interior utilitzada per algú que mai ha vist en la vida. La Bulma creu que aquesta persona ha de saber sobre les Súper Boles de Drac i li demana a en Jaco que li porti. Abans de marxar, en Vegeta adverteix en Jaco que no li fa gràcia que marxi amb la seva dona i que pobre d'ell que passi alguna cosa i la dona li diu que si en Jaco li fa alguna cosa ella mateixa se n'ocuparà. Un cop han marxat, en Goku i en Vegeta discuteixen que tots dos tenen dones amb molta força de voluntat i en Vegeta explica que és a causa de la seva sang de saiyan, ja que totes les dones de la raça eren com la Xixi i la Bulma. En Cor Petit, que ho escolta, perfi entén perquè els dos saiyans tenen aquelles esposes.

En Jaco es sorprèn saber sobre les súper boles de drac i el torneig contra el sisè univers. La Bulma li diu que si vol pot venir a veure-ho amb la seva xicota, però ell li diu que han tallat. Ell li diu que la dona s'ha fet molt gran referint-se a que ha canviat molt des de que la va conèixer, sent molt intel·ligent des de ben petita. Amb la seva intel·ligència podria entrar a la patrulla Galàctica, però ella ja està satisfeta sent la dona d'en Vegeta i la mare d'en Trunks.

Jaco derrota Burpman

En Jaco derrota en Burpman

Finalment arriben al Planeta d'en Zuno i els assistents els diuen que en Zuno té l'agenda plena i que s'han d'esperar set anys per veure'l i ni tant sols canvien d'opinió quan la Bulma els ofereix diners. Llavors apareix algú que té hora reservada, en Burpman. En Jaco pensa que si el captura podria utilitzar la seva hora reservada, però en Burpman també reconeix el símbol d'en Jaco. En patruller però dubta si aturar-lo, ja que la investigació pot revelar que no va ser en Burpman qui va destruir el monument natural. Aquest es pensa que en Jaco no l'ha reconegut i es disposa a entrar.

La Bulma diu que no passa res, només han de pregar perquè en Bills fes broma quan va dir que voldria que tot fos destruïda. En sentir-ho, en Jaco es decideix i fa aturar en Burpman, però aquest agafa un dels assistents com a ostatge, però el patruller aconsegueix derrotar-lo abans de rebre cap tret. Gràcies a això, els assistents deixen entrar en Jaco i la Bulma en el lloc d'en Burpman.

A dins, en Zuno els diu que els respondrà qualsevol pregunta, però que primer li han de donar el tribut. En Jaco li fa un petó a la galta i en Zuno li diu que li respondrà una pregunta. el patruller li demana quin és el tamany dels pits de la Bulma, i aquest contesta ràpidament que ara és de 83'4 cm, però que eren de 87 cm abans de que li comencessin a caure. La Bulma s'enfada, però li fa un petó i obté tres preguntes. La seva primera pregunta la gasta per error, quan demana si és possible que una dona bonica com ella només obtingui dues preguntes més que un home. Llavors, la segona pregunta és que en Zuno li expliqui tot sobre les Súper Boles de Drac.

Jaco, Zuno i Bulma

En Zuno responent les preguntes d'en Jaco i la Bulma

En Zuno explica que les súper boles de drac van ser creades per el Déu Drac Zarama a l'Any 41 del Calendari diví i que tenen un diàmetre de 37.196,2204 quilòmetres, com si fossin un planeta, de color groc clar amb un nombre d'estrelles a set. Entre el sisè i el setè univers sumen set súper boles de drac i, un cop juntes, s'ha d'invocar al Drac dels Déus dient una frase en l'idioma dels déus. Un cop concedit, es tornaran a escampar entre els dos universos. La Bulma demana si entre els dos universos només hi ha set d'aquestes esferes perquè li aclareixi, en Zuno li confirma i amb això la dona esgota les tres preguntes i ja no n'hi respon més.

Un cop a la Terra, la Bulma explica què ha après i en Vegeta s'adona que si en Champa en té sis de súper Boles de Drac ha d'haver entrat al setè univers a buscar-les, cosa que molestarà en Bills. En Jaco llavors marxa, emportant-se de regal de la Bulma llet i formatge i pensant que hauria d'haver demanat a en Zuno com compensar la destrucció del monument natural, ja que una disculpa escrita no ho resoldrà.

NavegacióEdit