FANDOM

Ha nascut un nou heroi! El Gran Saiyaman!
Episodi 2 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP ニューヒーロー グレートサイヤマン 誕生!
Nom ROM Nyūhīrō Gureto Saiyaman Tanjō!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Saiyaman
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 12 de gener de 2016
Ha nascut un nou heroi! El Gran Saiyaman! (ニューヒーロー グレートサイヤマン 誕生!, Nyūhīrō Gureto Saiyaman Tanjō!) és l'episodi 2 (100 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 12 de gener de 2016.

ResumEdit

Gohan Gran Guerrer

El Gran Saiyaman

En Gohan va a la Corporació Càpsula i demana a la Bulma si li pot fer un vestit per tal que no el puguin descobrir quan lluita contra el crim. La dona li diu que si que pot i que trigarà un parell d'hores.

Per no aburrir-se, en Gohan decideix anar a veure en Trunks, que està entrenant-se amb en Vegeta a la Sala de Gravetat. Quan el vestit ja està llest, la Bulma li dóna un rellotge a en Gohan i, pitjant un botó, la seva roba canvia completament, amagant-ne l'aparença.

Goten mira Gran Saiyaman

En Gohan provant el vestit amb en Goten

De tornada a casa, es prova la disfressa i, mentre fa una cursa amb el núvol kinton, en Gohan veu que hi ha un cotxe a Ciutat Satan que està provocant el caos, es posa el vestit nou i l'atura. Quan li demanen qui és els diu que és el Gran Saiyaman. Els homes s'enriuen d'ell, en Gohan s'enfada i d'un cop de peu fa un esvoranc al terra. Els homes s'espanten i diuen que és un nom molt bonic i que conduïran millor. Llavors marxen, deixant en Gohan satisfet.

A la nit, en Gohon practica diferents posicions de presentació, sota la atenta mirada del seu germà petit, en Goten, fins que la seva mare els diu que vagin a dormir. Al dia següent, en Gohan surt de casa seu i la seva mare li diu que vagi amb compte amb els avions de camí a l'escola. En Goten li diu que el seu vestit és molt bonic i en Gohan li diu que un dia demanarà a la Bulma que n'hi faci un, però que mentrestant pot fer servir el núvol Kinton.

Guerrer del Vent salva autobús

El Gran Saiyaman salva l'autobús

A classe, companys d'en Gohan comenten l'aparició d'un nou superheroi, el "Gran Saltaman", però en Gohan els corregeix dient que és el "Gran Saiyaman", ja que algú li va dir. En aquell moment, la Videl és informada de que han segrestat un autobús. En Gohan demana permís per anar al bany, surt de classe, es transforma en el Gran SAiyaman i mentre la Videl derrota als segrestadors, en Gohan salva l'autocar de caure per un precipici, subjectant-lo i duent-lo de nou a la carretera.

NavegacióEdit