FANDOM

Està decidit - anem a organitzar un torneig!
El capità de l'equip és més fort que en Goku
Episodi 29 (BDS)
Informació
Nom JAP 格闘試合開催決定!主将は悟空より強いヤツ
Nom ROM Kakutō Shiai Kaisai Kettei! Shushō wa Gokū yori Tsuyoi Yatsu
Manga "Els preparatius del torneig"
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga d'en Champa
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Light Pink
Estrena JAP 31 de gener de 2016
Està decidit - anem a organitzar un torneig! El capità de l'equip és més fort que en Goku (格闘試合開催決定!主将は悟空より強いヤツ, Kakutō Shiai Kaisai Kettei! Shushō wa Gokū yori Tsuyoi Yatsu) és l'episodi 29 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Goku i Vegeta expliquen regles Torneig

En Goku i en Vegeta explicant les normes del torneig

Al planeta d'en Bills, ell i en Champa decideixen organitzar un torneig i només els falta decidir els detalls. Trien el Planeta sense nom coma escenari perquè es troba en territori neutral entre els dos universos. Per a les regles, en Goku suggereix les del Torneig d'Arts Marcials. A més, en Vegeta afegeix un examen escrit abans de lluitar, perquè no vol lluitar contra mostres massa estúpids que no entenguin les regles. El torneig començarà al cap de cinc dies. Llavors, en Champa i la vados marxen, però com a regal de comiat el Déu de la Destrucció del sisè univers li llança l'últim ou d'ocell Don Don a en Goku, el qual aconsegueix atrapar amb esforç perquè porta posat la roba súper pesada d'en Whis.
Super Boles de Drac

Les Súper Boles de Drac al Planeta Sense Nom

Quan marxen, la Vados qüestiona en Champa si és bona idea arriscar les súper Boles de Drac, que tant els van costar de trobar, però el Déu creu que serà una victòria fàcil, a jutjar pels moviments lents d'en Goku al agafar l'ou. En Goku està molt emocionat pels combats que arribaran, mentre que en Vegeta ho veu com una manera de fer-se més fort i així poder derrotar en Bills, en Champa, en Whis i la Vados. Llavors tots van cap a la Terra, on demanen a la Bulma que crei un aparell per localizar la última súper bola de drac, però ella els diu que millor convocar en Shenron i demanar-li a ell, així no ha e fabricar res. En Vegeta llavors agafa el radar del Drac i va a buscar les boles de drac.

Bills demana desig a Shenron

En Shenron és preguntat per la localització de la súper bola de drac

A l'espai neutral, en Champa i la Vados hi duen les seves sis súper boles de drac. El Déu posa un nou nom al planeta, "Planeta de Res", i la Vados el felicita pel nom que li ha posat. Llavors l'assistent li fa beure un suc de vegetals Niga-Niga del Planeta Yargo i comencen a preparar l'estadi. Primer un camp de força que no pugui ser trencat i llavors hi posa una atmosfera com la del Planeta Zorert. A continuació un ring de 50x50, algunes parades de menjar i unes grans fotos d'en Champa i en Bills.

A la Terra, en Vegeta troba ràpidament les boles de drac, invoquen en Shenron i aquest es sorprèn de que hi hagi en Bills a la Terra. La Bulma demana al drac on de l'univers 7 és la última súper bola de drac, però en Shenron diu que allò està més enllà del seu poder, de manera que han de retornar al seu pla original. El drac els demana si tenen algun altre desig, però en Bills li diu que marxi. Un cop ha marxat en Goku s'adona que no ha pensat altre vegada en ressuscitar en Kaito.

Goku pregunta sobre Monaka

En Goku interrogant en Bills sobre en Monaka

Al planeta sense nom, al Vados demana a en Champa si ja ha decidit els seus cinc lluitadors i aquest li diu que dos dels d'en Bills són saiyans, de manera que n'hauria de tenir algun ell també. A la Terra, estan sopant i en Whis diu a en Bills que han de marxar per avisar en Monaka sobre el torneig. Ell és l'oponent contra el que ha lluitat mai el Déu i els altres dos poden triar els que vulguin. En Goku està emocionat per saber qui és en Monaka però en Bills li diu que es centri en els guerrers del sisè univers. En Goku li diu que sense coneixe'ls serà difícil i que ben mirat encara que perdin si la Terra canvia d'univers no afectaria a les seves vides, però en Bills l'adverteix que li deuen un favor perquè no va destruir la Terra anteriorment.

Al matí següent la Bulma ja ha fet el Súper Radar del Drac i recorda la nit anterior quan va dir-li a en Bills que en Champa podria fer servir les súper Boles de Drac per restaurar la Terra del sisè univers, però el Déu li diu que pensa com una humana i que per a un Déu, les súper boles de drac són l'excusa per lluitar, a més que com que els dos universos són bessons, si hi ha súper boles de drac al sisè univers al setè també n'hi ha d'haver. En Bills diu que desitjarà la destrucció de tot, però li fan veure que en un univers buit no hi tindrà menjars deliciosos.

Tights anime

La germana de la Bulma, la Tights

Al present, la Bulma truca a la seva germana Tights que l'ajudi a posar-se en contacte amb en Jaco. Quan estableixen contacte, aquest refusa anar a la Terra, però la Bulma l'amenaça en què en Vegeta el perseguirà i ell s'afanya a anar al planeta, mort de por. Mentre, en Goku prova el nou radar, però no detecta res i la dona li explica que la Terra és en un racó de l'univers, de manera que han d'anar cap al centre de l'univers per trobar senyal i així localitzar la bola abans que en Bills. En Goku li diu que d'acord però que no faci res per interferir al torneig i ella el renya dient-li que si considera el torneig més important que l'univers, però el saiyan li diu que ell només vol trobar en Monaka.

NavegacióEdit