FANDOM

Jo liquidaré en Majin Bu.
El combat a mort d'en Vegeta
Episodi 28 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 魔人はオレがかたづける ベジータ最期の決死戦!
Nom ROM Majin wa Ore ga Katazukeru Bejīta Saigo no Kesshisen!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 17 de febrer de 2016
Jo liquidaré en Majin Bu. El combat a mort d'en Vegeta (魔人はオレがかたづける ベジータ最期の決死戦!, Majin wa Ore ga Katazukeru Bejīta Saigo no Kesshisen!) és l'episodi 28 (126 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 17 de febrer de 2016.

ResumEdit

Vegeta puntada a Buu

En Vegeta atacant en Buu

Tothom ha quedat sorprès per l'explosió que hi ha hagut i es pregunta què ha passat. És en Vegeta, que ha fet explotar la nau d'en Babidí. Llavors, el Saiyan recrimina al monstre Buu haver matat a en Son Gohan, cosa que afecta profundament en Cor Petit, tot i que els altres no ho escolten.
Impacte Final

En Vegeta fent l'Impacte Final

En Buu s'enfada perquè en Vegeta li ha dit que era una bola i es prepara per lluitar contra el superguerrer. Just abans d'iniciar el combat, en Vegeta recorda en Goku i tota a ràbia que li ha tingut, ja que sempre l'ha estat superant. A més, es despedeix d'ell, dient que no anirà ell sol a l'infern, sinó que s'emportarà en Buu amb ell. A continuació comença a acumular energia per lluitar, per finalment, llançar-se a l'atac.

Explosió Furiosa

En Buu a punt de causar l'explosió

Després de demostrar-li al mag Babidí que ja no exerceix cap poder sobre ell, en Majin Vegeta comença a estomacar al Monstre Buu. En un dels atacs fa servir l'Impacte Final, amb el qual aconsegueix fer un forat a l'estómac del monstre, però no li causa cap dany, en Buu es regenera i segueix lluitant.

En Buu llavors concentra energia i la deixa anar de cop. En Babidí fa servir una barrera per protegir-se de l'atac, però en Vegeta queda força ferit, sagnant i amb molts blaus.

NavegacióEdit