FANDOM

El Déu de la Destrucció del 6è Univers
El seu nom és Champa
Episodi 28 (BDS)
Informació
Nom JAP 第6宇宙の破壊神 その名はシャンパ
Nom ROM Dai Uchū no Hakaishin Sono Na wa Shanpa
Manga "En Beerus i en Champa"
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga d'en Champa
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Light Pink
Estrena JAP 24 de gener de 2016
El Déu de la Destrucció del 6è Univers. El seu nom és Champa (第6宇宙の破壊神 その名はシャンパ, Dai Uchū no Hakaishin Sono Na wa Shanpa) és l'episodi 28 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Champa i Vados a Planeta Bills

En Champa i la Vados arriben al Planeta d'en Bills

Poc despres de la batalla contra en Freezer Daurat, en Goku i en Vegeta segueixen entrenant-se al planeta d'en Bills amb en Whis. Estan fent abdominals amb roba pesada i, quan estan a punt d'arribar als 50.000 alguna cosa cau al planeta. En Bills es desperta a causa del soroll i culpa als dos saiyans, llançant-los atacs d'energia i perseguint-los. Dues persones han aterrat, en Champa i la Vados. Van cap al castell i el Déu de la Destrucció del 6è univers comença bufar de cansament, amb la seva assistent dient-li que hauria de menjar més saludable.

Quan arriben a la porta, en Bills apareix perseguint als saiyans i ataca per error en Champa, fent que aquest protesti. Finalment van tots cap a dins i en Whis explica que en Goku i en Vegeta són els seus deixebles després de veure la curiositat d'en Champa per saber qui són. En Whis diu que encara no tenen experiència i que cauen després de fer 50.000 flexions. La Vados explica als dos saiyans que en Champa és el germà bessó d'en Bills i que és el Déu de la Destrucció del sisè univers.

Whis explica 12 universos

En Whis explicant sobre els 12 universos

En Bills demana al seu germà què hi fa allà i ell li diu que li ha portat els deliciosos ous d'ocell Don Don. En Vegeta i en Goku també els tasten i no li troben diferència d'un ou normal. Llavors en Bills porta un plat als seu germà, fideus instantanis. En Champa intenta negar que són increïbles i en Bills li diu que provenen de la Terra, i que hi ha altres menjars molt bons.

En Champa creu que als seu univers també hi ha d'haver una "Terra" i ordena a la Vados buscar-la. Els dos saiyans tenen curiositat per saber què és allò del sisè univers i en Whis explica que hi ha dotze universos. Ells viuen al setè, mentre que la Vados i en Champa venen del sisè. Aquests dos universos són pràcticament idèntics, igual com tots estan aparellats, el primer amb el dotzè, el segon amb l'onzè, ... Llavors l'assistent ajuda a la Vados a trobar el planeta, anomenant-la germana. En Goku s'adona d'això i que ella no deixa obertures per a l'atac, de manera que deu ser tant habilidosa com en Whis. En Goku li diu a en Vegeta que hi ha moltes persones més fortes que ells i en Vegeta s'adona que el seu company saiyan és feliç per això.

Terra U6

La Terra del sisè univers

Finalment, la Vados localitza la Terra del sisè univers i en projecta la imatge, però no s'assembla gens a la Terra coneguda, ja que va ser devastada en el passat per una guerra. En Bills diu que només al seu univers hi ha menjars bons dels terrícoles. Enfadat, en Chapa proposa un combat i si guanya les terres seran canviades. En Bills se'n riu i l'ataca, però en Champa li diu que pari i l'escolti. Abans de que pugi parlar però, en Bills es burla d'ell, dient-li gras i comencen a lluitar, apareixent un cercle de destrucció que s'expandeix fins que en Whis i la Vados els aturen, dient que un combat entre dos Déus de la destrucció acabaria amb el sisè i el setè univers.

En Bills protesta ja que va ser en Champa el que va començar, però ell li diu que no el va deixar acabar. Ell proposa un combat per equipes de cinc persones entre el sisè i el setè univers, comencen un de cada equip i quan un és derrotat entre el següent a lluitar fins a que no quedin més membres a l'equip, així determinaran quin univers és el guanyador. A en Bills no li agrada la idea, ja que ell no hi guanya res, a més de que no es poden canviar de lloc els dos planetes, però en Champa li diu que si que es pot si s'utilitzen les "esferes dels desitjos" que està reunint, ja que poden satisfer qualsevol desig. Ell ja en té sis i les donarà a en Bills si el setè univers guanya.

Goku emocionat amb torneig

En Goku convencent en Bills de fer el torneig

En Goku s'adona que aquestes esferes dels desitjos s'assemblen a les boles de drac i en Bills diu que ell també en té al seu univers. No obstant, en Champa explica que les Boles de Drac Namekianes són fragments d'aquestes esferes dels desitjos i que tenen el tamany d'un planeta. En termes del setè univers en podrien dir Súper Boles de Drac. En Bills no i impressiona, ja que són inútils a menys de que es tinguin les set, però en Goku s'hi interposa dient que la Bulma pot fer un radar per trobar la restant. En Goku està emocionat davant la idea de lluitar contra enemics d'un altre univers i en vegeta també hi està interessat, de manera que sembla que el torneig va prenent forma. En Whis i la Vados semblen estar contents amb la idea, però en Goku està encara més feliç!

NavegacióEdit