Bola de Drac Wiki
Advertisement
En Vegeta rep de valent per fer guanyar temps a en Son Goku i donar-li la possibilitat de salvar l'univers
Informació
Nom JAP 耐え抜けベジータ!! 命がけの1分間
Nom ROM Taenuke Bejita!! Inochigake no Ippunkan
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 1 de novembre de 1995

En Vegeta rep de valent per fer guanyar temps a en Son Goku i donar-li la possibilitat de salvar l'univers (耐え抜けベジータ!! 命がけの1分間, Taenuke Bejita!! Inochigake no Ippunkan) és l'episodi 281 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

Resum[]

Vegeta cop de puny a Buu

En Vegeta atacant en Buu

En Buu ataca amb un Kamehameha a en Goku, però aquest es defensa i contraataca amb un altre Kamehameha. El monstre el desvia, tot i que li arranca el braç i una mà, però es regenera i segueixen lluitant. Alguns dels atacs deixen a trossos a en Buu, que després de cadascun es regenera i està com nou. En Goku mica en mica es va quedant sense energia i sense recursos i ja no sap com atacar al monstre.

Vegeta ferit

En Vegeta enrabiat

En Vegeta va fins a en Goku i li diu que ell s'encarregarà de distreure'l, mentre en Goku acumula energia per llavors atacar a en Buu i matar-lo. En Goku diu que aquell era el seu pla, però que li fa falta un minut, al que en Vegeta accedeix a donar-li aquest temps. En Goku l'adverteix de que no torni a morir-se, ja que si ho fa deixarà d'existir per sempre i no el podran ressuscitar.

Vegeta vs Buu Petit

En Vegeta contra en Buu Petit

En Vegeta comença a atacar amb múltiples boles d'energia, mentre en Goku va acumulant poder. Però cap dels atacs fa res al monstre, que es regenera i ataca a en Vegeta durament, però aquest, per molts cops que rep, torna a aixecar-se. Al final, en Buu, comença a escanyar-lo, mentre en Goku, estranyament, no és capaç d'acumular energia.

Navegació[]

Advertisement