FANDOM

Converteix-te en galeta!
L'estrany poder del voraç Majin Bu
Episodi 27 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP お菓子になっちゃえ!腹ペコ魔人の不気味パワー
Nom ROM Okashi ni Nacchae! Harapeko Majin no Bukimi Pawā
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 16 de febrer de 2016
Converteix-te en galeta! L'estrany poder del voraç Majin Bu (お菓子になっちゃえ!腹ペコ魔人の不気味パワー, Okashi ni Nacchae! Harapeko Majin no Bukimi Pawā) és l'episodi 27 (125 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 16 de febrer de 2016.

ResumEdit

Buu derrota Gohan

En Buu derrota en Gohan

En Buu té acorralat al Kaioshin, que l'ataca amb energia travessant-lo, però tot és en va, ja que en Buu es pot regenerar. Llavors el contraatac d'en Buu el deixa molt malferit.

Continuen lluitant, amb el Déu cada vegada més debilitat i més esporuguit per l'immens poder del monstre. Just abans de que matin al Déu, en Son Gohan es llança a l'atac, però també es derrotat amb facilitat, gairebé mort.

Estàtua Cor Petit trencada

L'estàtua d'en Cor Petit trencada

En Babidí ordena a en Buu que acabi amb el Kaioshin, però ell li diu que té gana i que se'l menjarà. De sobte una llança el travessa i el mag queda sorprès perquè ha estat llançada per en Dabra. En aquell moment arriben en Son Goten i en Trunks, que han anat a veure al monstre Buu i en Babidí. Mentre pensen on poden ser en Son Gohan i en Vegeta, veuen en Cor Petit i en Krilin convertits en pedra. En Trunks, sense voler, trenca l'estàtua d'en Cor Petit.

Buu transformant Dabra

En Buu converteix en Dabra en galeta

En un altre lloc, en Vegeta arriba a la conclusió de que podrà arribar fins on hi ha en Buu i en Babidí a través de la nau i el forat que hi comunica des d'on és ell. El Saiyan es lamenta de que l'energia d'en Gohan s'està apagant i que és culpa seva.

Mentrestant, en Dabra diu a en Babidí que en Buu no serà un bon súbdit i que l'acabarà traint tard o d'hora. El monstre amenaça a en Dabra de menjar-se'l, a la qual cosa aquest se'n riu i comença a atacar al monstre de totes maneres, però aquest en surt il·lès sempre.

Buu menja galeta Dabra

En Buu menjant-se en Dabra

Llavors en Dabra intenta convertir-lo en pedra fent servir les seves escopinades, però en Buu l'esquiva i respon convertint al rei dels dimonis en galeta, per després menjar-se-la.

Amb la mort d'en Dabra, en Cor Petit i en Krilin tornen al seu estat normal. En Cor Petit, tot i estar esmicolat, ha pogut tornar a la normalitat gràcies al seu poder de regeneració, propi de la seva raça. En Babidí diu al seu subordinat que si vol pot menjar-se al Kaioshin també.

En Buu és a punt de convertir al Déu en xocolata, quan una explosió sacseja la zona.

NavegacióEdit