FANDOM

Enmig de la crisi, apareix una oportunitat per guanyar!
Comença el contraatac d'en Son Goku!
Episodi 26 (BDS)
Informació
Nom JAP 大ピンチに勝機が見えた!反撃開始だ孫悟空!
Nom ROM Dai-Pinchi ni Shōki ga Mieta! Hangeki Kaishi da Son Gokū!
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Resurrecció de "F"
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Light Pink
Estrena JAP 10 de gener de 2016
Enmig de la crisi, apareix una oportunitat per guanyar! Comença el contraatac d'en Son Goku! (大ピンチに勝機が見えた!反撃開始だ孫悟空!, Dai-Pinchi ni Shōki ga Mieta! Hangeki Kaishi da Son Gokū!) és l'episodi 26 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Freezer explosió a Goku

En Freezer ataca en Goku amb un atac explosiu

En Freezer està orgullós de la seva força i que estigui superant en Goku, però la lluita encara no s'ha acabat. En Whis sorprèn a tothom dient que en Goku encara té una oportunitat de guanyar, sorprenent a tots. En Bills diu que si en Vegeta i en Goku lluitessin junts podrien guanyar fàcilment, de manera que la Bulma diu al seu marit que ajudi a en Goku, però és en va. En Whis li diu que els dos mai treballaran junts a causa del seu orgull.

En Freezer recorda com va ser humuliat a Namek per en Goku i es prepara per matar-lo, però falla. El saiyan s'adona de la debilitat d'en Freezer Daurat i li ofereix la possibilitat de rendir-se, però el tirà se n'enriu i li diu que ara que està guanyant no es rendirà. El tirà pensa que en Goku està intentant guanyar temps. Llavors, els dos segueixen el combat al màxim, tal com en Goku volia.

Goku ataca Freezer Daurat puny

En Goku superant en Freezer

En Krilin està impressionat pel poder que amagaven encara els dos lluitadors. EL combat segueix, ara més igualat, però mica en mica en Goku sembla ser superat. No obstant, arriba un punt en què el tirà ataca al seu rival i no li fa mal. El saiyan diu que el temps en què en Freezer dominava s'ha acabat. Amb la pressa de la venjança, va anar cap a la Terra un cop va assolir la seva forma daurada, no va esperar-se a dominar-la i per això no pot guanyar.

Goku travessat per raig Sorbet

En Goku és travessat per un raig d'energia d'en Sorbet

En Bills i en Whis comenten que finalment en Goku fa servir el cap per lluitar. En Freezer no es creu que allò estigui passant i intenta seguir, però el saiyan abandona la lluita i torna a la seva forma base. Ofereix al tirà marxar i lluitar de nou més endavant, però en aquell moment, un raig d'energia travessa en Goku. Ha estat disparat per en Sorbet, tal com havien acordat amb en Freezer com un pla de contingència.

En Bills diu que ha estat una mala jugada d'en Freezer, tot i que eficaç. En Whis es queixa que precisament per això li va dir a en Goku que tenia la mala costum de baixar la guàrdia. En Freezer va atacant al saiyan i li pregunta com se sent tenir tant poder i ser derrotat per un simple raig. El tirà diu que perfi arriba la seva venjança i es prepara per matar al seu rival amb un Raig Mortal. Li dispara, però abans de que impacti, és desviat per un atac inesperat d'en Vegeta, que diu que ha arribat el moment de canviar de combatents.

NavegacióEdit