FANDOM

Una batalla al màxim! El venjatiu Freezer Daurat
Episodi 25 (BDS)
Informació
Nom JAP 全開バトル!復讐のゴールデンフリーザ
Nom ROM Zenkai batoru! Fukushū no Gōruden Furīza
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Resurrecció de "F"
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Starring Star
Estrena JAP 27 de desembre de 2015
Una batalla al màxim! El venjatiu Freezer Daurat (全開バトル!復讐のゴールデンフリーザ, Zenkai batoru! Fukushū no Gōruden Furīza) és l'episodi 25 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Freezer Daurat transformació

La nova transformació: Freezer Daurat

En Freezer es pregunta si Goku s'ha convertit en un déu i el saiyan li diu que alguna cosa semblant. El tirà està impressionat, però no té por d'en Goku en aquesta forma. En Jaco està fent fotografies d'en Goku per mostrar als seus superiors, ja que si ho creuen oportú, podríen destruir la Terra al considerar-la masa perillosa. En Goku es prepara per la transformació d'en Freezer, però aquest l'ataca, tot i que en Goku atura el seu atac. En Freezer li diu que només volia comprovar si la nova transformació valia la pena. Finalment es transforma en la seva nova forma, el què anomena Freezer Daurat.
Goku SGDSG vs Freezer Daurat BDS

Freezer vs Goku

Tothom es sorprèn per la transformació d'en Freezer. Llavors comença el combat. Mentre, en Whis es posa en contacte amb la Bulma per dir-li que arribaran en poc més de quatre minuts. En Bills esta enfadat amb en Goku perquè els ha deixat enrere. Llavors, en Whis s'atura de cop perquè s'adona que tenen companyia. Apareixen en Champa i la Vados i en Bills els demana què hi fa el Déu de la Destrucció del Sisè Univers al Setè Univers.

En Bills sospita que li vol robar el menjar, però en Champa li diu que el del seu univers és molt millor. En Bills s'enfada i es prepara per lluitar contra ell. En Champa accepta però ordena a la Vados que lluti en nom seu perquè li fa mandra. Els dos assistents diuen als seus senyor que han d'afanyar-se a anar als seus destins. Mentre marxen, en Chmpa demana a la Vados quantes en tenen i ella li respon que cinc, faltant-ne només dues. En Champa no vol que en Bills s'assabenti de què està fent.

Déus Destructors i Assistents

La trobada entre Déus de la Destrucció i els seus assistents

A la Terra, segueix el combat i la Bulma demana a en Vegeta perquè ell no està lluitant, però abans de que pugui contestar en Whis i en Bills apareixen, exigint el gelat que els havia promès la Bulma. Els dos en van menjar, mentre en Goku i en Freezer segueixen lluitant.

Els dos déus comenten que en Freezer s'ha fet molt fort després d'entrenar-se i que no vol que la seva resurrecció sigui en va. En Goku es manté al ritme amb en Freezer, però està sent superat pel tirà. Aquest li diu que encara que sigui semblant amb un déu, segueix sent un saiyan i el matarà, juntament amb tots els altres. És llavors que s'adona de la presència d'en Bills.En Freezer s'espanta per la presència del déu i li demana si és allà per interferir amb la seva venjança, però en Bills ho nega dient que un Déu de la Destrucció no es posiciona a favor de ningú. En Freezer llavors segueix lluitant i està superant clarament al seu rival.

NavegacióEdit