Bola de Drac Wiki
Advertisement
L'encanteri es trenca, en Buu està a punt de ressuscitar
Informació
Nom JAP 解けた封印!出るぞ凶悪魔人ブウ
Nom ROM Toketa Fuin! Deruzo Kyoaku Majin Bu!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 29 de Juny de 1994

L'encanteri es trenca, en Buu està a punt de ressuscitar (解けた封印!出るぞ凶悪魔人ブウ, Toketa Fuin! Deruzo Kyoaku Majin Bu!!) és l'episodi 231 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

Resum[]

En Gohan i el Déu Neptú són enfront de la bola d'en Buu, que està a punt de trencar-se l'encanteri per culpa de l'energia que desprenen en Goku i en Vegeta. En Babidí treu a tothom de la nau i en Dabra s'enfronta de nou a en Gohan.

Agulla Buu al màxim

L'agulla del mesurador arriba al màxim

Mentrestant, el combat entre els dos Superguerrers de Fase 2 segueix amb més intensitat que mai. En Gohan recorda les paraules del seu pare, que s'enrabiï com en el combat contra en Cèl·lula. Llavors, es transforma en superguerrer i quan es disposa a atacar, el mesurador de Potència que hi ha a la bola d'en Buu arriba al seu màxim, desesperant al Déu Neptú i alegrant en Babidí.

Ou Buu

En Buu a punt de sortir de la bola

En aquells moments, a l'estadi, en Satan està sent entrevistat pels periodistes, mentre en un altre lloc, en Goten i en Trunks segueixen anant a veure el monstre i detecten l'energia d'un poderós combat.

En Vegeta explica a en Goku que s'ha deixat dominar per la màgia d'en Babidí al recordar com s'havien fet més forts i despietats l'Spopovitch i en Yakon. Ell només volia ser el guerrer cruel i despietat que era abans, ja que gràcies a la influència d'en Goku, s'havia anat "estovant". Mentre, la bola que empresona en Buu és a punt d'obrir-se.

Navegació[]

Advertisement