FANDOM

El començament de la venjança!
La venjativa armada d'en Freezer ataca en Gohan!
Episodi 21 (BDS)
Informació
Nom JAP 復讐のはじまり!フリーザ軍の悪意が悟飯を撃つ!
Nom ROM Fukushū no Hajimari! Furīza-gun no Akuiga satoshi Gohan outsu!
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Resurrecció de "F"
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Starring Star
Estrena JAP 29 de novembre de 2015
El començament de la venjança! El maliciós exèrcit d'en Freezer ataca en Gohan! (復讐のはじまり!フリーザ軍の悪意が悟飯を撃つ!, Fukushū no Hajimari! Furīza-gun no Akuiga satoshi Gohan outsu!) és l'episodi 21 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Soldats Sorbet

Els soldats amb en Sorbet

La Nau d'en Sorbet ha aterrat i d'ella en surten els 1.000 soldats. En Ten Shin Han comenta que no li ha dit res a en Chaoz, mentre que en Gohan diu que no ha avisat en Goten i en Trunks perquè són molt impulsius. A més, en Goku i en Vegeta segueixen entrenant-se i en Buu s'ha quedat adormit i no hi ha hagut manera de despertar-lo. El Follet Tortuga diu que té mongetes màgiques i que espera que n'hi hagi per a tothom. El mestre demana a en Gohan si s'ha entrenat, però ell diu que no però que encara pot transformar-se en superguerrer. En aquells moments, la Bulma i en Jaco arriben i la dona els diu que no ha pogut contactar amb en Goku i en Vegeta.
Soldats rodegen Krilin

En Krilin rodejat de soldats

En Freezer surt de la nau i veu que hi ha el namekià de l'altra vegada i un patruller galàctic. Quan en Krilin li diu que s'esperi que aviat arribarà en Goku, en Freezer recorda haver-lo matat a Namek i suposa que van ressuscitar-lo amb les boles de drac. La Bulma s'encara al tirà i diu que en Gohan el podrà guanyar, però el noi diu que segurament els soldats si, però en Freezer no perquè s'ha fet molt més fort. La dona demana més temps per esperar que en Goku arribi, però el tirà només li dóna deu segons i llavors en Sorbet ordena als soldats que ataquin.

En Freezer llavors reconeix en Gohan i veu que és com el seu pare, evitant matar els soldats. Llavors veu que en Krilin no s'atreveix a lluitar i per això ordena als seus soldats que el matin i que, qui ho aconsegueixi, podrà escollir un planeta per a ell.

Al Planeta d'en Bills, en Goku i en Vegeta estan entrenant-se lluitant entre ells però que per donar-se cops entre ells no els cal estar allà. En Bills diu que vol lluitar contra un d'ells, però en Goku diu que en Bills és més fort per ells. Llavors el Déu de la Destrucció ordena al seu assistent que eniï als dos Saiyans a "aquell" lloc així ell podrà tenir una mica de descans.

Krilin derrota soldats

En Krilin derrotant als soldats

A la Terra, en Krilin està intimidat per alguns dels soldats d'en Freezer. Quan és atacat, el noi es sorprèn al veure els seus moviments. El Follet Tortuga li diu que ell ha vist els combats contra en Cèl·lula, el Monstre Buu i en Bills, batalles d'alta velocitat, i que allò no és res. Més confiat en les seves habilitats de combat, en Krilin s'involucra en el combat i ajuda als seus companys. En Sorbet ordena a en Shisami que entri en combat i en Gohan es prepara per lluitar contra ell, disparant-li un Gekiretsu Madan. No li afecta i atrapa en Gohan en una abraçada d'ós, però el terrícola no oposa resistència i li diu a seu rival que vol lluny de la Terra a gent com ell mentre la seva filla creix.
Tagoma ataca Gohan i Shisami

En Tagoma ataca en Shisami i en Gohan

Quan en Gohan està a punt d'atacar en Shisami,en Tagoma dispara una ràfega de ki i travessa als dos. El soldat mor i en Gohan és ferit greument, deixant de bategar el seu cor.En Cor Petit el reanima amb un Kiai i li dóna una mongeta màgica. En Sorbet qüestiona al seu company, però aquest li diu que agraeix ser el company de combat d'en Freezer, ja que va adonar-se que els que triomfen són els forts i els que ho dominen tot amb mà de ferro. A més, gràcies a l'entrenament extrem, en què en Freezer l'atacava i llavors ell s'havia de curar a la màquina de curació si no volia morir l'ha fet molt fort.

En Freezer ofereix a en Tagoma ser el cap del del seu exèrcit i un planeta si mata als Guerrers Z. En Sorbet analitza en Tagoma amb el rastrejador i s'adona que ha superat fins i tot a les Forces Especials, però en Tagoma diu que ha anat més enllà. Llavors eleva el seu poder i en Goten i en Trunks el noten, dirigint-se cap allà. Mentre, a la nau d'en Jaco, en Gineu surt d'allà.

NavegacióEdit