FANDOM

Aquesta canalla és increïble! El combat contra l'A18!
Episodi 20 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP チビッコ恐るべし!!大苦戦の18号
Nom ROM Chibikko Osorubeshi!! Dai-Kusen no Jūhachi-Gō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 5 de febrer de 2016
Aquesta canalla és increïble! El combat contra l'A18! (チビッコ恐るべし!!大苦戦の18号, Chibikko Osorubeshi!! Dai-Kusen no Jūhachi-Gō) és l'episodi 20 (118 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 5 de febrer de 2016.

ResumEdit

Emmascarat vs A-18

L'Emmascarat contra l'A-18

A la nau d'en Babidí, en Dabla està preparant-se per al combat del nivell 3. El Kaioshin de l'Est està sorprès de que en Goku, en Vegeta i en Gohan (que estan protestant per l'espera) es prenguin al rival que ha d'aparèixer tan a la lleugera.

El combat entre l'Emmascarat i l'A-18 continua amb més potència que mai. En Trunks i en Son Goten, que estan molt ben coordinats, decideixen convertir-se en superguerrers, ja que veuen que ho tenen difícil per guanyar-la. Però això fa que l'A-18 els descobreixi. L'Emmascarat ataca amb un potentíssim atac, que destrossa part del ring. L'A-18 s'adona de que aquells dos nois són molt forts i que si segueixen d'aquella manera acabaran fent mal a algú. Per això, els ataca amb un disc destructor i, com que cada noi es tira cap a una banda diferent per esquivar-ho, el disc els talla la roba, quedant al descobert.

Emmascarat Superguerrer

L'"Emmascarat" transformat en superguerrer

Ells ataquen a l'A-18, però com que són nens i són dos i no un de sol, queden desqualificats. Llavors decideixen fugir, davant l'enuig de les seves mares. Després de marxar, en Goten i en Trunks veuen a la Videl, que els explica on han anat els altres. Al torneig, el combat final serà entre en Satan i l'A-18. En Satan es prepara per lluitar contra l'androide, però té molta por i està tremolant, tot i que intenta fer-se el valent.

Flashback Dabra i Babidi

En Dabra sometent-se a en Babidi

A la nau espacial, en Dabra surt de la sala de meditació i li diu que ja que està a punt per lluitar. En Babidí diu que com més malvat sigui en Dabra, més estarà sota el seu control, i que té tota la seva confiança, més que la que els tenia a en Pui Pui o en Yamu.

NavegacióEdit