FANDOM

La trampa del malvat bruixot Babidi
i en Dabra, el rei de l'infern
Episodi 17 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 極悪魔導師バビディと暗黒魔界の王ダーブラの罠
Nom ROM Gokuaku Madōshi Babidi to Ankoku Makai no Ō Dābra no Wana
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 2 de febrer de 2016
La trampa del malvat bruixot Babidi i en Dabra, el rei de l'infern (極悪魔導師バビディと暗黒魔界の王ダーブラの罠, Gokuaku Madōshi Babidi to Ankoku Makai no Ō Dābra no Wana) és l'episodi 17 (115 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 2 de febrer de 2016.

ResumEdit

Yamu i Spopovitx dónen energia a Babidí

Els dos seqüaços dónen l'energia robada al seu amo

En Kibito i en Shin estan sorpresos de que en Dabra, el rei dels dimonis, treballi per en Babidi. Llavors, veuen com el mag rep l'energia dels seus dos súbdits i, fent servir la màgia, mata violentament l'Spopovitx i ordena a un altre súbdit, en Pui Pui, que faci el mateix amb en Yamu i així ho fa.

En Yamu i l'Spopovitx han estat eliminats i en Babidí se'n riu. Llavors, el mag diu que aquells dos no han vingut sols, que el Kaioshin de l'Est els ha seguit juntament amb uns quants altres i ordena a en Dabla que els ataqui i acabi amb els que no són superguerrers ni al Kaioshin, ja que volen fer-los entrar a la nau per robar-los l'energia i, al déu, en Babidí el vol eliminar personalment com a venjança perquè va matar al seu pare. Llavors, el mag entra a la nau amb en Pui Pui.

Dabla ataca Kibito

En Kibito apunt de ser eliminat per en Dabla

En Dabra ataca als que estan amagats, mata en Kibito i converteix en pedra en Cor Petit i en Krilin. El kaioshin sap que per tornar-los al seu estat normal, han d'eliminar al rei dels dimonis, per això ell, en Son Goku, en Son Gohan i en Vegeta entren a la nau d'en Babidí per acabar amb ell, tot i saber que és una trampa.
Pui Pui davant de rivals al primer nivell

En Pui Pui apunt de lluitar contra en Vegeta

Al primer nivell, s'han d'enfrontar a en Pui Pui per tal de poder accedir al següent. En Vegeta serà l'escollit per lluitar contra ell, després de guanyar al Pedra-Paper-Tisora, mentre en Babidí i en Dabla injecten l'energia robada a l'ou d'en Buu. En Pui Pui està molt confiat i creu que guanyarà.

NavegacióEdit