FANDOM

A la recerca del Déu que pot salvar la Terra
Episodi 172 (BDZ)
Informació
Nom JAP 神様を探し出せ!! 悟空、大瞬間移動
Nom ROM Kamisama wo Sagasidase!! Goku, Dai Shunkan Idou
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 27 de gener de 1993
A la recerca del Déu que pot salvar la Terra (神様を探し出せ!! 悟空、大瞬間移動, Kamisama wo Sagasidase!! Goku, Dai Shunkan Idou) és l'episodi 172 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Cor Petit surt de la Sala

En Cor Petit sortint de la Sala

El dia del torneig s'acosta i en Goku està molt tranquil. Va amb la seva família a comprar a la ciutat, però tot està tancat. Llavors, escolta per la ràdio del cotxe que l'Exèrcit Reial es disposa a atacar en Cèl·lula. L'exèrcit ataca l'androide però, tot i la quantitat d'armament que utilitzen contra ell (bales, míssils, cohets,...) no aconsegueixen fer-li res. En Cèl·lula contraataca i elimina a tothom, per a desesperació d'en Goku. Mentre, al palau de Déu, en Vegeta està impacient per tornar a entrar a la Sala de l'Esperit del Temps, mentre en Cor Petit s'hi està entrenant. Poc després, el namekià en surt, molt més poderós, però el Saiyan se'n burla dient que no ha canviat gens i que si hi feia una migdiada.
Goku escoltant notícies a la radio

En Goku escoltant la notícia de l'atac a la radio

Mentre, la Bulma segueix examinant l'A-16 i està al·lucinada amb la tecnologia que va fer servir el Dr. Gero per crear-lo. Després de l'atac, en Goku decideix que les boles de drac han de tornar i es dirigeix al Palau de Déu per parlar amb en Cor Petit. Li demana si pot tornar-se a dividir en dos, per tal de que es puguin tornar a crear les boles de drac i ressuscitar a tothom que ha mort en Cèl·lula, però el namekià no ho pot fer. Llavors, en Goku decideix trobar als namekians i portar-ne un a la Terra per tornar a activar les boles de drac. Intenta trobar-los, però com que no els localitza se'n va al planeta d'en Kaito i li demana ajuda.

NavegacióEdit