FANDOM

El secret del Majin Bu. Es prepara un complot
Episodi 16 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP ごめく陰謀!!恐ろしき魔人の秘密
Nom ROM Ugomeku Inbō!! Osoroshiki Majin no Himitsu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 1 de febrer de 2016
El secret del Majin Bu. Es prepara un complot (ごめく陰謀!!恐ろしき魔人の秘密, Ugomeku Inbō!! Osoroshiki Majin no Himitsu) és l'episodi 16 (114 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 1 de febrer de 2016.

ResumEdit

Shin i Guerrers Z

En Shin explica als Guerrers Z la situació

La Videl està preocupada pel seu amic, mentre en Krilin demana a en Goku que farà i aquest li diu que anirà amb el Kaioshin de l'Est. En Krilin va a dir-li a la seva dona que també hi va i en Vegeta reprèn a en Goku de que fugi del combat que han de fer. En Goku li diu que lluitaran després i al final en Goku, en Vegeta, en Krilin i en Cor Petit van darrere del Déu.

Quan han marxat, l'ajudant del déu cura en Gohan, tot i que li costa de curar a causa del seu enorme poder. Llavors, en Gohan, que vol respostes, va amb en Kibito a trobar als altres i amb ells va la Videl. En Satan veu com la seva filla marxa volant i se'n sorprèn molt.

Kibito i Gohan volant

En Kibito i en Gohan anant a trobar-se amb els altres

Mentre, l'Spopovitx i en Yamu comenten que gràcies a aquella energia, en Buu podrà ressuscitar. Llavors, en Shin i el Kibito informen als seus companys de tot el què passa: fa molts anys, el mag Bibidí va crear un monstre anomenat Buu. En qüestió de pocs anys, el monstre va destruir moltíssims planetes i galàxies. Per poder controlar-lo, en Bibidí tancava al seu súbdit dins d'una bola. La bola va ser duta a la Terra, que era el següent planeta en ser destruït. Van aconseguir acabar amb en Bibidí i per això van deixar en Buu, però van descobrir més tard que en Babidí, el fill d'en Bibidi, vol complir l'objectiu del seu pare.

Dabra i Babidi surten de la nau

Els dos personatges que surten de la nau

L'energia que li han robat a en Son Gohan la vol fer servir en Babidí per donar vida al monstre Buu, un ésser màgic i molt poderós que al principi dels temps ja va destruir molts planetes. Mentrestant, el públic del campionat es comença a enfadar perquè els millors lluitadors han desaparegut. Perseguint al Kaioshin, la Videl va quedant-se enrere, fins al punt que en Son Gohan li diu que se'n torni.

Abans de marxar però, ella li demana si ell és el "Guerrer Daurat", al que ell li respon que li sap greu haver-la enganyat i quan també li pregunta si va ser ell el que va matar en Cèl·lula i no el seu pare. En Son Gohan, una mica avergonyit no respon, però la Videl entén que sí que va ser ell.

Quan ja s'han acomiadat, la Videl pensa per ella que espera que en Gohan torni sa i estalvi, ja que vol sortir amb ell. Mentre, el noi i en Kibito arriben fins al Déu i els altres Guerrers Z i tots junts arriben fins a la nau d'en Babidí. S'amaguen en unes roques pròximes i veuen com de la nau en surten dos personatges.

NavegacióEdit