FANDOM

En Goku i en Son Gohan, tranquils i sense por
Episodi 169 (BDZ)
Informació
Nom JAP 悟空の余裕!? 休んで待とうセルゲー
Nom ROM Goku no Yoyu!? Yasunde Matou Ceru Geemu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 16 de desembre de 1992
En Goku i en Son Gohan, tranquils i sense por (悟空の余裕!? 休んで待とうセルゲー, Goku no Yoyu!? Yasunde Matou Ceru Geemu) és l'episodi 169 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku concentrant energia

En Goku concentrant energia

En Cor Petit i els altres estan sorpresos per la decisió d'en Goku d'entrar de nou a la Sala de l'Esperit del Temps, però ell està convençut. En Vegeta titlla en Goku de feble, però aquest li diu que la sala és una tortura però que si volen entrar-hi és decisió seva. En Vegeta li demana si pensa que és més fort que ell i en Goku li diu que si que ho és, fent enrabiar al príncep dels guerrers. Llavors, en Gohan i el seu pare marxen del Palau de Déu i van a l'Atalaia d'en Karin. En Goku li demana a en Karin que compari el seu poder amb el d'en Cèl·lula. A continuació, en Goku comença a concentrar la seva energia i sorprèn a tothom del Palau de Déu, que en noten l'energia poderosíssima.
Xixi estira cabell a Gohan

La Xixi es retroba amb el seu fill

Quan la torre amenaça en enrunar-se, en Karin l'atura i en Goku li diu que només ha concentrat la meitat del poder. El Follet però li diu que creu que en Cèl·lula és encara més poderós que el Saiyan. En Goku estranyament està tranquil i diu que és el que s'imaginava. Llavors, pare i fill se'n van amb el Canvi de Lloc Instantani a la Kame House, a buscar la Xixi. Quan arriben, en Goku diu al seu fill que descansaran tres dies, entrenaran tres dies més i els últims tres dies també descansaran. A la Kame House, tothom es sorprèn de veure en Goku i en Gohan tan canviats, especialment la Xixi, que pensa que el seu "fillet de l'ànima" s'ha convertit en un delinqüent.

Goku, Gohan i Krilin pescant

En Goku, en Gohan i en Krilin pescant

Mentrestant, en Cèl·lula va a fer escalfament i s'encamina cap a l'espai, on destrueix alguns meteorits. Quan ja són a casa, en Goku i en Gohan se'n van a pescar. En Gohan està content perquè el seu pare ha complert la promesa que li va fer. En Krilin arriba i li diu que va ser quan havia de lluitar quan en Vegeta. L'amic d'en Goku es disculpa amb ell perquè no va neutralitzar l'A-18 quan va poder i se'n sent culpable. En Krilin està sorprès de que en Goku i en Gohan estiguin duent una vida tan tranquil·la, sense cap preocupació.

NavegacióEdit