FANDOM

Pare i fill han tornat. Els herois surten de
la sala de l'Esperit del Temps
Episodi 168 (BDZ)
Informació
Nom JAP 悟空と悟飯... ヒーロー親子究極レベルアップ
Nom ROM Goku to Gohan... Hiiro Oyako Kyukyoku Levelu Appu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Jocs d'en Cèl·lula
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 9 de desembre de 1992
Pare i fill han tornat. Els herois surten de la sala de l'Esperit del Temps (悟空と悟飯... ヒーロー親子究極レベルアップ, Goku to Gohan... Hiiro Oyako Kyukyoku Levelu Appu) és l'episodi 168 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku i Gohan surten de la sala

En Goku i en Gohan surten de la Sala

La població de les ciutats ha començat a fugir cap a llocs que creuen més segurs i s'ha produït el caos. L'Ulong proposa anar amb una nau a l'espai, mentre en Krilin es lamenta no haver destruït l'A-18 quan va poder fer-ho i decideix anar a lluitar contra en Cèl·lula, però aconsegueixen aturar-lo.

Al Palau de Déu, falten tres hores perquè en Goku i en Gohan portin 24 hores a la Sala de l'Esperit del Temps. En Cor Petit també vol entrar-hi, però en Vegeta li diu que ell s'hi passarà els dies que falten fins al torneig. En Popo li diu que això és impossible, ja que una persona només hi pot estar 48 hores com a màxim o sinó la porta desapareixerà. Llavors, noten l'energia d'en Goku i en Gohan, que han sortit de la sala i sorprenen a tots ja que estan transformats en superguerrers.

Goku visita Cèl·lula

En Goku es reuneix amb en Cèl·lula

En Goku demana què ha passat, ja que encara nota l'energia d'en Cèl·lula, però abans prefereixen menjar. En Vegeta no entén com poden estar tan tranquils tot i estar transformats en superguerrers. Llavors, en Trunks els informa de tot el què ha passat i en Goku està content amb la idea del torneig. Es vesteix amb la seva roba i en Cor Petit crea roba nova per en Gohan.

Llavors, amb el Canvi de Lloc Instantani, en Goku va a veure en Cèl·lula per confirmar-li la seva participació al seu torneig i li demana que no mati ningú fins llavors. Des de la Kame House, en Krilin i en Yamcha noten l'energia del seu amic i estan esperançats. Quan en Goku torna al Palau de Déu, els diu que no n'està segur, però que en Cèl·lula més fort i no el podria derrotar. En Cor Petit diu que encara poden entrar un altre cop a la Sala de l'Esperit del Temps, però en Goku diu que ell i en Gohan seguiran el seu entrenament a l'exterior, deixant a tothom parat.

NavegacióEdit