FANDOM

En Trunks supera la força dels superguerrers
Episodi 162 (BDZ)
Informació
Nom JAP 超サイヤ人の限界突破!! 嵐を呼ぶトランクス
Nom ROM Supa Saiya-jin no Genkai Toppa!! Arashi wo Yobu Torankusu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 28 d'octubre de 1992
En Trunks supera la força dels superguerrers (超サイヤ人の限界突破!! 嵐を呼ぶトランクス, Supa Saiya-jin no Genkai Toppa!! Arashi wo Yobu Torankusu) és l'episodi 162 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

L'A-16 comenta que la puntada de peu no ha fet res a en Cèl·lula, demostració del seu enorme poder, mentre en Vegeta està massa sorprès de que el seu atac no hagi fet res. D'una puntada és enviat lluny, mentre en Trunks i en Krilin s'ho miren sense fer-hi res, ja que el noi del futur diu que no pensa intervenir-hi fins que el seu pare estigui inconscient.

Vegeta carrega Final Flash

En Vegeta carregant el Final Flash

Amb ironia, en Cèl·lula agraeix al seu rival que l'hagi ajudat a assolir la perfecció. Llavors, en Vegeta s'enlaira i comença a acumular molta energia a les seves mans. Mentre carrega, li diu al seu rival que si és tant perfecte i poderós, provi de rebre l'impacte directe de l'atac. En Trunks s'adona de que el seu pare està provocant l'orgull de guerrer del bio-androide i d'aquesta manera aconsegueix que en Cèl·lula es disposi a rebre l'atac.
Cèl·lula derrota Vegeta

En Cèl·lula derrota en Vegeta

Un cop carregat, en Vegeta llança el seu poderós atac, el Fuet Mortal, calculant-ho perfectament per no destruir la Terra però si impactar en el seu rival. En Cèl·lula durant un instant s'esgarrifa de l'atac, que li ha fet desaparèixer per complet el braç dret. Llavors, en Cèl·lula comença a exclamar que està acabat, que com pot haver-li fet tant de mal aquell atac. En Vegeta es posa a riure, dient que la perfecció tampoc era gran cosa. Però llavors, en Cèl·lula es posa a riure, dient que feia broma i gràcies als gens d'en Cor Petit es regenera el braç perdut.

Trunks Transformant-se

En Trunks ascendint a Ultra Superguerrer

A continuació, d'un cop deixa inconscient en Vegeta i en Trunks aprofita aquesta oportunitat per deixar anar tot el seu poder i arribar fins a una nova etapa de superguerrer. Llavors li diu a en Krilin que quan pugui s'emporti al seu pare lluny.

Mentrestant, a la Sala de l'Esperit del Temps, en Goku i en Gohan segueixen el seu entrenament, on en Gohan està aprenent a controlar el seu ki correctament. En Goku ho fa fent-li cuinar la carn, però encara no controla del tot el seu poder i ocasiona que a en Goku se li cremi el cabell.

NavegacióEdit