FANDOM

Una terrible conspiració contra en Son Gohan
Episodi 15 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP うでめく陰謀!!ターゲットは 孫 悟飯
Nom ROM U de meku inbō!! Tāgetto wa Son Gohan
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 29 de gener de 2016
Una terrible conspiració contra en Son Gohan (うでめく陰謀!!ターゲットは 孫 悟飯, U de meku inbō!! Tāgetto wa Son Gohan) és l'episodi 15 (113 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 29 de gener de 2016.

ResumEdit

Kibito veu transformar Gohan

En Kibito veu com en Gohan es transforma

En Son Gohan està preocupat per la Videl, mentre espera que en Goku arribi de buscar mongetes màgiques. En Son Gohan demana al comentarista que esperi una mica a començar el combat, mentre arriba el seu pare. Quan per fi en Goku porta les mongetes, en Gohan immediatament va a donar-li una a la Videl. En Satan no confia en el noi i li prohibeix que li doni cap mena de medecina, però la noia confia plenament en ell i se l'empassa. Llavors, davant de la sorpresa del seu pare, la noia es refà completament.

Comença llavors el combat. Però dos companys de classe del noi el reconeixen i comencen a animar-lo fent servir el seu nom. Quan comença l'enfrontament, el seu rival vol que es transformi de seguida en superguerrer i ell no hi està d'acord, però en Cor Petit li diu que ho faci i al final, ell es decideix a transformar-se. Mentrestant, en Shin diu a en Son Goku que passi el que passi, no hi intervingui. Quan li demanen qui és, en Cor Petit revela que és el Gran Kaioshin.

Yamu i Spopovich roben energia a Gohan

En Gohan sent atacat per en Yamu i l'Spopovitx

En Son Gohan comença la seva transformació en superguerrer, mentre que en Shin explica a en Goku i companyia que possiblement en Yamu i l'Spopovitx l'ataquin per absorbir-li l'energia. En aquell moment, la Videl arriba per veure el combat. En Gohan demana al seu rival si vol que es transformi en superguerrer o en un grau superior, que encara és més fort. En Kibito se sorprèn i llavors en Gohan es transforma, alliberant una quantitat enorme de poder.

Tothom està bocabadat, inclosos en Músculs i la Erasa, que han descobert que en Gohan és també el "Guerrer Daurat" que defensava la ciutat Satan. En Yamu i l'Spopovitx es llancen a l'atac i en Shin paralitza en Gohan, de manera que els dos homes li poden robar tota l'energia sense problemes. Quan ja li han absorbit prou energia, marxen volant. En Shin demana a en Goku que vagi amb ell i llavors els segueix. El Saiyan decideix que el seguirà, ja que vol saber què està passant.

NavegacióEdit