FANDOM

L'arrogància perillosa d'en Vegeta
Episodi 157 (BDZ)
Informació
Nom JAP 危険なプライド!! 完全体セルへの挑戦
Nom ROM Kiken na Puraido!! Kanzentai Celu eno Chosen
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 16 de setembre de 1992
L'arrogància perillosa d'en Vegeta (危険なプライド!! 完全体セルへの挑戦, Kiken na Puraido!! Kanzentai Celu eno Chosen) és l'episodi 157 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Vegeta superguerrer vs Cèl·lula

En Vegeta atacant en Cèl·lula

En Cèl·lula està irat perquè en Vegeta el supera clarament. En Trunks del Futur comenta que el seu pare ha guanyat. L'A-16 i l'A-18 estan sorpresos per l'increïble poder d'en Vegeta i no entenen com es pot haver fet tant fort. L'androide l'ataca amb un Raig del Sol, però no fa cap efecte, mentre el Saiyan segueix clavant una pallissa al seu rival.
Goku entrenant a Sala Esperit Temps

En Goku entrenant-se a la Sala

Des del Palau de Déu, en Cor Petit i en Ten Shin Han també veuen el combat i creuen que en Vegeta guanyarà i que no cal que en Goku lluiti. Mentre, en Gohan està tenint un malson i, quan es lleva, veu al seu pare entrenant en un paisatge glacial. El nen demana al seu pare que l'entreni perquè ell vol ser un superguerrer també.

En Krilin, que també estava veient el combat està sorprès de com de fort s'han fet en Vegeta i en Trunks, mentre l'androide està sent totalment superat. El príncep dels guerrers està decebut perquè el seu rival és massa fluix. En Cèl·lula li diu que només que pogués absorbir l'A-18 i transformar-se en el complet, podria derrotar-lo. En Krilin ho sent i s'adona que la noia androide encara no ha estat absorbida.

NavegacióEdit