FANDOM

El superpoderós Vegeta
Episodi 155 (BDZ)
Informació
Nom JAP いきなり全開!! 光り輝くベジータの超パワー
Nom ROM Ikinari Zenkai!! Hikari Kagayaku Bejita no Cho Pawa
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Perfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 2 de setembre de 1992
El superpoderós Vegeta (いきなり全開!! 光り輝くベジータの超パワー, Ikinari Zenkai!! Hikari Kagayaku Bejita no Cho Pawa) és l'episodi 155 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Cèl·lula destrueix illes

En Cèl·lula destruïnt les illes tropicals

En Cèl·lula segueix destruïnt illes una rera l'altra, mentre en Vegeta i en Trunks del Futur es dirigeixen cap on és ell. Al Palau de Déu, en Cor Petit i en Ten Shin Han estan preocupats pel què pugui fer en Cèl·lula, però la Bulma els escridassa. Mentre, en Goku ensenya a en Gohan les estances dins la Sala de l'Esperit del Temps.
Quan només queda una illa, en Vegeta arriba i diu que el farà miques. Llavors, arriba en Trunks. L'A-18 considera fugir amb l'A-16, però aquest li diu que s'esperin a que comenci el combat.
SuperVegeta ataca Cèl·lula

En Vegeta ataca en Cèl·lula

Llavors, en Vegeta comença a concentrar energia.

A la Sala, en Goku diu que convertirà en Gohan en un superguerrer i que llavors s'entrenaran junts durament i que en Gohan l'ha de superar. Finalment, en Vegeta acaba de concentrar el poder, els muscles se li fan més grossos i definits, revelant una nova forma de superguerrer. Llavors, dóna un potent cop de puny al seu rival, deixant en Cèl·lula, l'A-18 i l'A-16 sorpresos.

NavegacióEdit