FANDOM

El vestit de núvia
Episodi 149 (BD)
Informació
Nom Japonès 炎の中のウエディングドレス
Nom Romanitzat Hono no Naka no Uedingu Doresu
Contrapart al manga Cap (Farciment)
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
23è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga del Casament
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 15 de març de 1989
El vestit de núvia (炎の中のウエディングドレス, Hono no Naka no Uedingu Doresu) és l'episodi 149 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Interior Castell Ox

Tothom preparant-se pel casament

Després de dir adéu al Follet Tortuga i als seus amics, en Goku marxa amb la Xixi muntats sobre el núvol kinton en direcció al Castell de l'Ox-Satan per casar-se .

Al castell, la gent ha començat a preparar un banquet després de que la noia hagi donat la notícia que es casa. L'Ox-Satan està orgullós de que el seu gendre sigui en Goku i promet que la seva filla tindrà el casament més gran del món. Llavors, l'home agafa la seva filla i en Goku i els duu a la cambra del tresor, on els ensenya el vestit de casament de la mare de la noia i el qual l'Ox-Satan vol que dugui la seva filla.

A l'entrada principal del castell, on s'estan preparant les decoracions pel casament, l'Ox-Satan està practicant el seu discurs i la Xixi està ensenyant a en Goku a ballar quan, tot d'una, el terra comença a tremolar, així com tota la resta del castell. Tot comença a esquerdar-se i després unes flames surten de sota terra, del costat del castell i a tot el país. El Rei Bou ordena a tothom sortir a fora i la Xixi li diu a en Goku que el vestit és a la seva habitació.

Vall d'Octàgon

El poble de la Vall d'Octàgon

Instruccions Ventall Màgic

Instruccions sobre com fer el ventall

El Rei Bou diu que ell anirà a buscar-lo i la Xixi demana al seu home que vagi a buscar al seu pare, però les flames els bloquegen el camí i es veuen obligats a abandonar el castell. A l'exterior, en Goku intenta apagar les flames amb un Kamehameha, però no funciona. En Goku llavors crida al núvol kinton i vola per sobre el castell, quan veu que l'Ox-Satan està corrent pel castell amb el vestit. En Goku és incapaç de salvar-lo i el Rei Bou li diu que ha de trobar el Ventall Màgic per apagar les flames.

En Goku pensa que la Baba els pot ajudar. Quan la van a veure, aquesta està refredada i no se'n surt gaire bé amb l'endevinació, però els diu que el ventall pot ser localitzat en algun lloc prop d'un octàgon, a l'est d'on són. Sense perdre temps, en Goku, la Xixi i la Baba van a la Vall d'Octàgon i allà en Goku confon en Jasmine per l'Ulong. Llavors el seu germà Oonaan surt d'una casa i li diuen que no són l'Ulong, que va ser expulsat del poble per robar a un mestre.

Llavors, quan la Baba s'assabenta que allà hi ha uns banys termals, els dos germans diuen a en Goku que allà a prop hi ha el ventall màgic i va a buscar-lo, mentre la Xixi i la Baba van a banyar-se. Mentre la noia es desvesteix els dos porquets l'espien, però molts altres porquets també venen i acaben destrossant la cabana on la Xixi es desvestia. Mentre, en Goku troba un bany termal en forma d'octàgon i, un cop treu tota l'aigua, troba una pedra on hi ha el ventall màgic gravat i com es fabrica, però no tenen temps de fabricar-ne un. La Baba llavors recorda que a casa del seu germà n'hi ha un i en Goku i la Xixi van cap allà.

NavegacióEdit

Saga del Casament

"El vestit de núvia"

· "El Menjafoc" · "La Xixi treballa fort per ser una bona esposa" · "La Muntanya dels Cinc Elements" · "A les flames de l'infern"