Bola de Drac Wiki
Advertisement
Un entrenament més dur per ser
més fort: un superguerrer
Un entrenament més dur per ser més fort: un superguerrer
Informació
Nom JAP 修行を急げサイヤ人! 精神と時の部屋で...
Nom ROM Shugyo wo Isoge Saiya-jin! Seishin to Toki no Heya de...
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 8 de juliol de 1992

Un entrenament més dur per ser més fort: un superguerrer (修行を急げサイヤ人! 精神と時の部屋で..., Shugyo wo Isoge Saiya-jin! Seishin to Toki no Heya de...) és l'episodi 147 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

Resum[]

Goku a avió Yamcha

En Goku a l'avió d'en Yamcha

Totalment recuperat, en Goku és conscient que caldrà convertir-se en molt més que un superguerrer de l'espai si volen derrotar els seus enemics. Llavors, utilitza el Canvi de Lloc Instantani i va fins a l'avió que Yamcha, en Gohan, en Ten Shin Han, en Cor Petit i en Krilin estan anant per buscar en Cèl·lula. Tots s'alegren de veure en Goku recuperat del Virus al Cor. Llavors, aquest els diu que va a un lloc a entrenar-se i va amb en Gohan a veure en Vegeta i en Trunks. Els convenç de que vagin amb ell al Palau de Déu, on hi ha aquest lloc on per entrenar-se.

Saiyans Palau de Déu

Els Saiyans al Palau de Déu

Els explica que a la Sala de l'Esperit del Temps, un dia del món exterior equival a un any a dins la sala i que només hi poden entrar dues persones alhora, de manera que tal com havien acordat, en Vegeta i en Trunks i entren els primers.

Mentrestant, els androides han arribat a casa d'en Goku, però no hi han trobat ningú, de manera que demanen a l'A-16 on creu que pot trobar-se el Saiyan. L'androide els diu que possiblement sigui a la Kame House o a la Corporació Càpsula i van cap allà. Decideixen anar a la casa del Follet Tortuga perquè és més a prop. Mentre, en Cèl·lula segueix anant de ciutat en ciutat absorbint humans per fer-se més fort. El dia després, els androides arriben a la Kame House i en Cor Petit decideix enfrontar-s'hi en una illa pròxima. El seu rival serà l'A-17.

Navegació[]

Advertisement