FANDOM

Un entrenament més dur per ser
més fort: un superguerrer
Episodi 147 (BDZ)
Informació
Nom JAP 修行を急げサイヤ人! 精神と時の部屋で...
Nom ROM Shugyo wo Isoge Saiya-jin! Seishin to Toki no Heya de...
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 8 de juliol de 1992
Un entrenament més dur per ser més fort: un superguerrer (修行を急げサイヤ人! 精神と時の部屋で..., Shugyo wo Isoge Saiya-jin! Seishin to Toki no Heya de...) és l'episodi 147 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku a avió Yamcha

En Goku a l'avió d'en Yamcha

Totalment recuperat, en Goku és conscient que caldrà convertir-se en molt més que un superguerrer de l'espai si volen derrotar els seus enemics. Llavors, utilitza el Canvi de Lloc Instantani i va fins a l'avió que Yamcha, en Gohan, en Ten Shin Han, en Cor Petit i en Krilin estan anant per buscar en Cèl·lula. Tots s'alegren de veure en Goku recuperat del Virus al Cor. Llavors, aquest els diu que va a un lloc a entrenar-se i va amb en Gohan a veure en Vegeta i en Trunks. Els convenç de que vagin amb ell al Palau de Déu, on hi ha aquest lloc on per entrenar-se.
Saiyans Palau de Déu

Els Saiyans al Palau de Déu

Els explica que a la Sala de l'Esperit del Temps, un dia del món exterior equival a un any a dins la sala i que només hi poden entrar dues persones alhora, de manera que tal com havien acordat, en Vegeta i en Trunks i entren els primers.

Mentrestant, els androides han arribat a casa d'en Goku, però no hi han trobat ningú, de manera que demanen a l'A-16 on creu que pot trobar-se el Saiyan. L'androide els diu que possiblement sigui a la Kame House o a la Corporació Càpsula i van cap allà. Decideixen anar a la casa del Follet Tortuga perquè és més a prop. Mentre, en Cèl·lula segueix anant de ciutat en ciutat absorbint humans per fer-se més fort. El dia després, els androides arriben a la Kame House i en Cor Petit decideix enfrontar-s'hi en una illa pròxima. El seu rival serà l'A-17.

NavegacióEdit