FANDOM

Quin secret amaga el naixement d'en Cèl·lula?
Què hi ha al soterrani del laboratori?
Episodi 145 (BDZ)
Informació
Nom JAP セル誕生の秘密! 研究所の地下に何がある!?
Nom ROM Celu Tanjyo no Himitsu! Kenkyujo no Tika ni Nani ga aru!?
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 24 de juny de 1992
Quin secret amaga el naixement d'en Cèl·lula? Què hi ha al soterrani del laboratori? (セル誕生の秘密! 研究所の地下に何がある!?, Celu Tanjyo no Himitsu! Kenkyujo no Tika ni Nani ga aru!?) és l'episodi 145 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Krilin i Trunks al laboratori Dr Gero

En Krilin i en Trunks al laboratori

Després de que en Cor Petit s'hagi acabat d'explicar, tots decideixen que han d'acabar amb ell, mentre que en Vegeta diu que perquè han d'acabar amb ell, millor deixar-lo que absorveixi als androides, així només tindran un enemic. Llavors en Vegeta se'n va volant dient que vol superar el poder d'un Superguerrer. En Trunks i en Krilin van al Laboratori del Dr. Gero per destruir l'embrió d'en Cèl·lula, per tal de que no neixi a la seva línia de temps, mentre en Cor Petit i en Ten Shin Han busquen en Cèl·lula.
Trunks destrueix laboratori

En Trunks destruïnt el laboratori

En Trunks i en Krilin arriben al laboratori destrossat i sota una pila de runes que destrossen amb una bola d'energia troben una escala que duu a un laboratori subterrani, on hi ha el superordinador i l'incubadora d'en Cèl·lula, amb la larva d'aquest a dins. Buscant, descobreixen els plànols de l'A-17 i llavors destrueixen el laboratori. A continuació, en Krilin va a dur els plànols a la Corporació Càpsula, mentre que en Trunks decideix anar a entrenar amb el seu pare, tot i que sap que aquest no li farà massa cas.

En Krilin dóna els plànols a la Bulma i aquesta li diu que amb el seu pare buscaran un punt feble per aturar als androides.

NavegacióEdit