FANDOM

La idea brillant del Gran Kaioshin! En Son Goku és reviscut!!
Episodi 144 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 大界王神の妙案!よみがえれ孫悟空!!
Nom ROM Dai Kaiōshin no Myōan! Yomigaere Son Gokū!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Galaxy
Estrena JAP 15 de març de 2015
La idea brillant del Gran Kaioshin! En Son Goku és reviscut!! (大界王神の妙案!よみがえれ孫悟空!!, Dai Kaiōshin no Myōan! Yomigaere Son Gokū!!) és l'episodi 144 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Gohan vs Super Buu Gotrunks

Gohan vs Super Buu

En Gohan lluita amb totes les seves forces contra en Súper Buu, però després d'haver absorbit en Gotrunks i en Cor Petit, s'ha girat la truita i és ell el que està sent apallissat per l'increïble poder d'aquest nou monstre Buu, que ara és imparable. Quan és a punt de ser assassinat, el gosset d'en Satan se li planta al davant i en Satan darrere, que vol evitar que el gos s'acosti al monstre. En Buu comença a preparar un atac per eliminar a l'humà, però en Son Gohan aprofita la distracció per donar una puntada a en Buu i alliberar-se d'ell. Però serveix de poc, ja que en Gohan és atrapat de nou, aquest cop amb uns Dònuts Galàctics.
Mort Vell Déu

La mort del Vell Déu

Al Món dels Déus, el Vell Déu diu que no s'esperava allò i diu a en Goku que vagi a lluitar. El Kaioshin del l'Est li diu al seu avantpassat que en Goku no pot perquè està mort, però el Vell Déu diu que ja ho sap i que ha decidit donar-li la seva vida al Saiyan per tal de que pugui anar a la Terra a lluitar contra el monstre Buu.

Al combat, en Gohan encara atrapat per cèrcols d'energia és atacat per en Buu amb un Súper Kamehameha, però a l'últim moment, el noi aconsegueix alliberar-se i esquivar l'atac. A l'Altre Món, la Baba i el Gran Jutge decideixen tornar el cos a en Vegeta temporalment perquè pugui anar a lluitar contra en Buu.

Fusió Kibito i Kaioshin

En Kibito i el Déu Neptú fusionant-se

Mentrestant, a l'altre Món, en Goku ressuscita ja que el Déu Vell li dóna la seva vida. Tot i així, el Déu torna a aixecar-se amb l'aurèola al cap i li diu a en Goku que s'afanyi, mentre en Gohan segueix sent apallissat per en Buu. Quan és a punt de marxar cap a la Terra, el Vell Déu li demana com s'ho farà per derrotar-lo, a la qual cosa en Goku decideix que farà la fusió amb en Son Gohan, però això és un mal pla, ja que en Buu no s'esperarà a que puguin fusionar-se.

Per tal de poder fer una fusió, el Déu Vell li dóna les arracades màgiques, que permeten fusionar-se immediatament i, per fer un exemple, en Kibito i el Kaioshin es fusionen mitjançant aquest mètode, mentre el kaioshin antic explica les característiques d'aquestes arracades. En Goku demana quan dura la fusió i el Déu li respon que dura per sempre. Llavors li explica que si hagués pogut, ell s'hauria desfusionat, però tot i que va fer-se més lleig, va obtenir poders màgics, ja que està fusionat amb una bruixa lletja.

Buu prepara Destrueix-ho tot!

En Buu a punt de llançar l'atac

A la Terra, en Súper Buu està apallissant a en Gohan, però per sort en Dende el cura. Llavors, en Buu, que se n'ha adonat, ataca a en Dende i en Satan amb un raig d'energia. En Satan li dispara amb una pistola, però òbviament no li fa efecte. Tot i així, el raig és desviat just abans de que faci impacte. En Gohan es sorprèn, ja que qui l'ha desviat ha sigut en Ten Shin Han. Però en Buu no s'immuta i ràpidament l'ataca. Llavors, decideix acabar amb tothom amb una gran bola d'energia, però per sort en Goku arriba i amb un Disc Destructor talla a en Buu pel mig.

Mentrestant a l'Altre Món, la Baba i en Vegeta van camí de la Terra.

NavegacióEdit