Bola de Drac Wiki
Advertisement
Un androide horrorós i destructor: en Cèl·lula
Informació
Nom JAP 憎悪と破壊の生命体!! 奴の名は人造人間セル
Nom ROM Zouo to Hakai no Seimeitai!! Yatsu no Na wa Jinzo Ningen Celu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 10 de juny de 1992

Un androide horrorós i destructor: en Cèl·lula (憎悪と破壊の生命体!! 奴の名は人造人間セル, Zouo to Hakai no Seimeitai!! Yatsu no Na wa Jinzo Ningen Celu) és l'episodi 143 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

Resum[]

Cèl·lula clava agulló a Cor Petit

El monstre intenta clavar l'agulló a en Cor Petit

En Cor Petit està sorprès de que el seu enemic sapiga utilitzar el kamehameha, però l'esquiva. Però el monstre l'agafa per l'esquena i li clava l'agulló de la cua al braç, absorvint-li l'energia. Mentrestant, en Trunks del Futur i en Krilin volen cap allà i es pregunten contra qui deu lluitar en Cor Petit i d'on ha sortit el monstre.

A la Kame House, en Goku ja fa millor cara, però quan en Gohan va a comunicar-ho als altres, veu com a la televisió informen que l'exèrcit de la Terra atacarà al monstre amb tancs. El monstre segueix absorvint l'energia d'en Cor Petit quan els tancs arriben, però aquest els destrueix a tots amb un raig d'ulls i un Kiai. Llavors, d'un cop de cap, el namekià aconsegueix alliberar-se, però té un braç inutilitzat i sense energia.

Dispositiu de control remot

El dispositiu de control remot

Els androides segueixen circulant amb la furgoneta, quan l'A-16 comenta que un dels dos lluitadors ha perdut molta energia, però l'A-17 i l'A-18 no se'l creuen. En Cor Petit està debilitat i el monstre diu que l'absorvirà. Abans de fer-ho, el namekià exigeix que li expliqui qui és i d'on prové. El monstre ho fa. Es diu Cèl·lula i és un androide, creat pel superordinador del Dr. Gero, ja que el doctor va veure que trigaria massa anys a completar-lo. L'ordinador se'n va encarregar i va anar recopilant cèl·lules d'en Cor Petit, en Goku, en Vegeta, en Freezer i el Rei Cold, de quan els tres últims van anar a la Terra en els seus respectius viatges, tot gràcies a un dispositiu de seguiment remot. Llavors, quan va sortir de l'ou, va trigar tres anys per desenvolupar-se, ja que ha d'enterrar-se sota terra.

Cor Petit regenera braç

En Cor Petit es regenera el braç

El namekià li demana perquè va venir a la seva època amb la màquina del temps i explica que al seu temps els androides estaven destruïts i necessita l'energia de l'A-17 i l'A-18 per assolir el màxim del poder. Al seu temps, va eliminar en Trunks, li va robar la màquina del temps i va tornar enrere en el temps després de tornar a la seva fase de larva. Després de tota la informació, en Cor Petit s'arrenca el braç malmès i fent servir la regeneració se'n fa créixer un de nou.

Navegació[]

Advertisement