FANDOM

En Buu és aclaparat! El súper poder d'en Gohan Definitiu!!
Episodi 142 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP ブウを圧倒!究極悟飯の超パワー!!
Nom ROM Bū o Attō! Arutimetto Gohan no Sūpā Pawā!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Galaxy
Estrena JAP 15 de febrer de 2015
En Buu és aclaparat! El súper poder d'en Gohan Definitiu!! (ブウを圧倒!究極悟飯の超パワー!!, Bū o Attō! Arutimetto Gohan no Sūpā Pawā!!) és l'episodi 142 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Gohan vs Súper Buu

En Gohan apallissa en Súper Buu

En Súper Buu se'n riu d'en Gohan, que diu que si vol que el torni a apallissar com anteriorment, però amb una demostració del seu poder queda clar que en Gohan és superior, mentre tots queden sorpresos del poder que té en Gohan i de la pallissa que li està donant a en Buu, que no pot fer res per aturar els cops del noi.

En Buu està enfadat per la derrota esfereïdora que li està ocasionant en Son Gohan. Llavors, explica que ja sabia que en Son Gohan existia i el poder que tenia i que només estava fent servir en Gotrunks per distreure's. Llavors, comença a acumular energia, però en Gohan s'adona del seu pla i a l'últim moment aconsegueix fugir amb en Goten, en Trunks i en Cor Petit de l'explosió causada per en Buu.

Buu prepara explosió

En Buu preparat per explotar

Mentrestant, en Satan, que és a prop d'allà, està mort de set i troba una taverna, on hi ha cervesa. Però l'explosió d'en Buu l'afecta destruint el poble sencer on hi havia la taverna.

En Gohan comenta que en Buu no és mort i que segurament en porta alguna de cap. Llavors, explica com ha aconseguit els seus nous poders i a continuació, en Cor Petit diu que ell té el radar del Drac, però que no serveix de res si en Dende és mort. Però en Gohan li diu que nota l'energia del Déu. Llavors, van a buscar-lo, però pel camí troben a en Satan i el gosset i se l'emporten volant.

Cor Petit troba Dende

En Cor Petit content de trobar en Dende

Llavors, troben en Dende, al qual s'alegra de veure'ls a tots. Els explica que quan en Buu va atacar al Palau, el Senyor Popo el va llançar cap a la Terra, per tal de que les Boles de Drac no desapareguessin.

Al Món dels Déus, tots comenten que quina una en duu de cap en Buu. Mentrestant, a la Terra, en Satan està desesperat per la mort de la Videl, però en Goten li diu que no es preocupi, que ja la ressuscitaran. Llavors, en Buu torna després d'estar desaparegut durant una hora.

NavegacióEdit