FANDOM

El kamehame. El monstre és l'esperit d'en Son Goku?
Episodi 142 (BDZ)
Informació
Nom JAP カメハメ波!? 悟空の気を持つモンスター
Nom ROM Kamehameha!? Goku no Ki wo Motsu Monsuta
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Cèl·lula Imperfecte
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 3 de juny de 1992
El kamehame. El monstre és l'esperit d'en Son Goku? (カメハメ波!? 悟空の気を持つモンスター, Kamehameha!? Goku no Ki wo Motsu Monsuta) és l'episodi 142 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Cèl·lula absorbint home

El monstre absorbint l'home

En Cor Petit s'ha trobat al monstre i l'insta a lluitar, però no entén quin de qui és el ki que sent. Llavors li diu que deixi anar a l'home, però el monstre li clava l'agulló de la seva cua i l'absorbeix, deixant-ne només la roba. Llavors, l'ésser li diu que ell serà el següent i l'anomena pel nom.

Des de la Kame House, en Gohan nota com en Cor Petit té dues energies i en Krilin s'adona que s'ha unit amb Déu. En Cor Petit es pregunta com el monstre sap com es diu i aquest li respon que és el seu estimat germà. Allibera energia i en Gohan nota l'energia d'en Freezer i el seu pare, igual que Trunks també ho nota i així com el d'en Vegeta. Aquest també ho nota i llavors tots noten l'energia d'en Goku, però en Gohan ha comprovat que el seu pare segueix dormint. En Trunks és apunt d'arribar-hi.

Cor Petit vs Cèl·lula

En Cor Petit contra el monstre

En Cor Petit li diu al seu rival que li expliqui qui és, però aquest no ho fa i diu que el derrotarà, però el namekià riu i allibera el seu poder, sorprenent al monstre per, després dir-li que ell no és en Cor Petit. Mentre, en Krilin ha anat a trobar-se en Trunks.

Comença el combat entre en Cor Petit i el monstre misteriós. Els androides també en noten l'energia, però no entenen què passa. L'A-16, que pot notar les energies, diu que una d'elles és tan forta com l'A-17, però aquest se n'enriu. El monstre contraataca però és clarament superat per en Cor Petit. El monstre sorprèn al namekià llançant-li un Makankōsappō, però el desvia sense problemes.

Kamehameha Cèl·lula

El monstre fent el kamehameha

Llavors descobreix que el monstre es dedica a absorbir l'energia dels altres per fer-se més fort i vol saber perquè ha vingut amb la màquina del temps. El monstre li diu que ell mateix s'hi va enviar, però com que la màquina era massa petita, va haver de tornar a la seva fase d'ou. Llavors, sorprèn un cop més en Cor Petit quan li llança un Kamehameha.

NavegacióEdit