FANDOM

S'ha completat l'entrenament especial!
Estàs acabat, Monstre Buu!!
Episodi 137 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 特訓完了!これで終わりだ魔人ブウ
Nom ROM Tokkun Kanryō! Kore de Owari da Majin Bū!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Galaxy
Estrena JAP 11 de gener de 2015
S'ha completat l'entrenament especial! Estàs acabat, Monstre Buu!! (特訓完了!これで終わりだ魔人ブウ, Tokkun Kanryō! Kore de Owari da Majin Bū!!) és l'episodi 137 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Goten i Trunks a punt per lluitar

En Goten i en Trunks llestos per lluitar

En Satan camina sol amb el gosset, mort de gana, mentre pensa en en Buu i es pregunta on és tothom.

A dins la Sala de l'Esperit del Temps, els nois estan traient fruit del seu entrenament, tot i que estan molt confiats. A fora, en Buu esta perdent la paciència de tanta volta. En Cor Petit es comunica telepàticament amb els nois i els diu que està arribant amb en Buu, i que aprofitin les hores que els queden per descansar.

Finalment, arriben a la porta de la sala, on en Trunks i en Son Goten estan esperant al monstre Buu. Llavors, es fusionen i per fi comença el combat tant esperat.

Puntada Gotrunks

La Puntada Dinamita

En Gotrunks ataca a en Buu, però no li fa gens de mal. Llavors comença a fer tot d'atacs amb noms estranys, com "Puntada Dinamita", "Cop de Molí Mortal", "Atac del Porc Senglar", "Impuls Sanguinari", ..., però cap d'aquests afecta al monstre Buu.
Gotrunks amb Dònut Galàctic

En Gotrunks a punt de llançar el Dònut Galàctic

En Gotrunks cada vegada fa atacs més inversemblants, però llavors, decideix convertir-se en superguerrer i posar final al monstre. Comença fent servir la tècnica del Dònut Galàctic, que atrapa al monstre Buu per llavors estreny-el ben fort, fent que en Super Buu cridi de dolor.

NavegacióEdit