FANDOM

En Buu es menja en Buu. L'atac del nou Majin!!
Episodi 135 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP ブウがブウを食べちゃった 新たな魔人襲来!!
Nom ROM Buu ga Buu O Tabechatta Arata na Majin Shūrai!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Oh Yeah!!!!!!!
Estrena JAP 14 de desembre de 2014
En Buu es menja en Buu. L'atac del nou Majin!! (ブウがブウを食べちゃった 新たな魔人襲来!!, Buu ga Buu O Tabechatta Arata na Majin Shūrai!!) és l'episodi 135 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Buu bo vs Buu dolent

El Buu dolent domina al Buu bo

Comença l'enfrontament entre els dos Monstre Buu, amb un clar avantatge pel Buu dolent. En Buu bo intenta atrapar al seu rival amb una part del seu cos, però el Buuu dolent s'allibera fàcilment. Des del Palau de Déu, en Cor Petit i en Dende s'ho miren atemorits.

Continua el combat, i tot i que intenta derrotar-lo, el Buu bo no té cap possibilitat de guanyar al Buu dolent, ja que els seus atacs no li fan cap efecte. Al final intenta convertir-lo en xocolata, però el Buu dolent li torna l'atac i llavors se'l menja, convertint-se en un Buu més poderós, en Super Buu.

Buu arriba a Palau de Déu

En Buu arriba al palau de Déu

Al món dels déus, en Goku nota l'energia terrible del nou Buu, igual que en Gohan. Al Palau de Déu, en Cor Petit està intranquil però en Krilin li diu que no es preocupi.

Mentrestant, el monstre Buu mata al bandit. Llavors vol matar a en Satan, però estranyament no ho fa i, a continuació en Buu, que ara és capaç de detectar l'energia d'altres persones, vola fins al Palau de Déu, sorprenent als que són allà.

Buu observa Terra

En Buu observa la vida restant a la Terra

El nou monstre Buu exigeix a en Cor Petit que vol lluitar amb els guerrers que en Goku li va prometre. En Cor Petit li diu que s'ha d'esperar, ja que ara estan descansant, però el monstre no hi està disposat. En Cor Petit sap que els dos nois no són rivals pel monstre encara que es fusionin, i per guanyar temps li diu a en Buu que encara hi ha terrícoles vius, i que, ja que el seu objectiu era matar-los a tots, vagi i els mati abans del combat. En Buu dóna la volta a l'atalaia per comprovar els supervivents que hi ha. Mentrestant, el namekià li diu a en Krilin que porti als nois a la Sala de l'Esperit del Temps i que s'entrenin durament allà el temps que els hi queda abans del combat.

NavegacióEdit