FANDOM

En Gohan trobat! L'entrenament del Reialme Kaiōshin!
Episodi 130 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 見つけた、悟飯!界王神界で猛特訓!
Nom ROM Mitsuketa, Gohan! Kaiōshin-kai de Mōtokkun
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Oh Yeah!!!!!!!
Estrena JAP 16 de novembre de 2014
En Gohan trobat! L'entrenament del Reialme Kaiōshin! (見つけた、悟飯!界王神界で猛特訓!, Mitsuketa, Gohan! Kaiōshin-kai de Mōtokkun) és l'episodi 130 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Goku amb Gohan, Kibito i Shin món dels Déus

En Goku al Món dels Déus amb en Gohan, en Kibito i el Kaioshin

Al món dels Déus, en Gohan està entrenant durament amb l'Espasa Z. Llavors en Goku arriba allà amb el canvi de Lloc Instantani, sorprenent en Kibito i en Shin de que hi hagi terrícola allà. En Gohan es sorprèn de veure al seu pare allà, a més de que encara no ha fet les 24 hores que tenia de temps per estar a la Terra, en Goku li explica el que està passant i en Gohan li narra com ha arribat fins allà. Llavors en Goku li demana al seu fill que li deixi l'espasa Z i en Kibito se sorprèn de que sigui capaç de moure-la.
Fusió Krilin i Cor Petit

En Krilin i en Cor Petit fent una demostració de la fusió

Un dia després de que en Goku tornés a l'altre Món, els nois estan dormint, de manera que en Cor Petit s'enfada i els esperona a seguir entrenant-se, però ells no li fan cas i tornen a adormir-se, de manera que els desperta a cops. Llavors, en Trunks diu que no s'enrecorden gaire de com fer la fusió i que els en faci una demostració, de manera que el namekià demana ajuda a en Krilin, al qual accepta de mala gana. Després de la demostració, en Son Goten i en Trunks tornen a entrenar-se.

A l'Altre Món, l'Enma i els ogres estan cansats per la feina que tenen d'enviar les ànimes dels terrícoles que han mort al cel o a l'infern, però el Gran Jutge esperona als seus homes a seguir treballant. No obstant, un altre ogre arriba amb males notícies, i és que han arribat 150 mil ànimes més procedents de la Terra. El Gran Jutge es pregunta què hi pot estar passant.

Buu dóna llet a Tommy

En Buu donant llet a en Tommy

D'altra banda, el monstre Buu, després d'eliminar dues terceres parts de la població mundial, es troba a un nen cec, que, com que no el veu, no té por d'ell. Per això, el monstre, fent servir la seva màgia, li cura la ceguesa. El noi li agraeix donant-li els diners que es volia gastar per comprar llet. En Buu, marxa i troba a un repartidor, al qual converteix en un cartró de llet i va a entregar-li al noi. Llavors, marxa i segueix amb la onada de destrucció contra el planeta Terra.

Mentrestant, al món dels Déus, en Son Gohan ja gairebé ha dominat per complet l'Espasa Z, la qual pot moure amb molta facilitat, mentre a la Terra els nois continuen amb la fusió, sota la supervisió estricte d'en Cor Petit, però no se'n surten massa bé.

Gohan talla roca

En Gohan talla una roca amb l'Espasa Z

Al món dels déus, en Goku vol provar el poder de l'espasa Z, i llança una roca enorme cap a en Son Gohan, el qual la talla pel mig sense cap dificultat. Llavors, el Kaioshin crea un cub del mineral més dur de tot l'univers. En Goku el llança cap a en Son Gohan, que intenta tallar-lo, però sorprenentment, l'espasa es trenca, esgarrifant al Déu i en Kibito. Llavors, en Son Gohan comenta que segurament, el que volia dir la llegenda era que dominar l'espasa Z et feia més fort.De cop un home vell els contesta que no és això. Quan el Kaioshin li demana qui és, ell li diu que és el Déu Kaioshin de fa 15 generacions.

NavegacióEdit