FANDOM

En Son Goku rep per partida doble:
una malaltia i els seus enemics
Episodi 128 (BDZ)
Informació
Nom JAP 悟空、ダブルショック!! 病と敵のはさみ撃ち
Nom ROM Goku, Daburu shokku!! Yamai to Teki no Hasamiuchi
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 26 de febrer de 1992
En Son Goku rep per partida doble: una malaltia i els seus enemics (悟空、ダブルショック!! 病と敵のはさみ撃ち, Goku, Daburu shokku!! Yamai to Teki no Hasamiuchi) és l'episodi 128 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku vs A-19

En Goku contra l'A-19

Comença el combat entre en Goku i l'A-19. El Saiyan és clarament superior. Mentre, a la Kame House, la Maron es presenta buscant en Krilin, ja que diu que se l'estima. L'Ulong diu a la noia que està lluitant contra els Androides de l'Exèrcit de la Cinta Vermella, però la Maron es pensa que en Krilin li vol regalar una cinta vermella.

Intenten explicar-li a la noia què és l'Exèrcit de la Cinta Vermella i què està fent en Krilin, però ella no entén res de res, de manera que el Follet Tortuga li explica que quan en Goku era petit va anar a buscar les boles de drac per tal d'entrenar-se i va enfrontar-se a l'Exèrcit de la Cinta Vermella, que també les buscava i a l'assassí enviat per aquests, en Tao Pai Pai, al qual també va derrotar.

Maron pensa en Krilin

La Maron pensant en en Krilin

Un dia va anar al Quarter General de l'Exèrcit de la Cinta Vermella, s'hi va enfrontar i va derrotar a l'exèrcit, però el Dr. Gero es va escapar i ara ha creat uns androides molt poderosos per venjar-se'n. En Krilin hi ha anat a lluitar per salvar la Terra. La Maron tot i així no ha entès res.

Mentrestant, en Gohan, en Krilin i en Yamcha van cap on són els altres i s'adonen de que el rival d'en Goku no emet energia. Continua el combat, amb en Goku superant al seu enemic. Tot i així, en Cor Petit s'adona que en Goku li està costant combatre, que s'està cansant massa. Llavors, en Goku llança l'A-19 contra el terra i li llança un kamehameha i l'androide n'absorbeix l'energia, convertint-la en pròpia. L'A-19 es llança a l'atac i comença a dominar en Goku. En Gohan s'adona que el seu pare li passa alguna cosa al cor, el virus del cor que el noi del futur va dir que l'afectaria.

NavegacióEdit