FANDOM

Finalment arriben els androides
que assassinen a sang freda
Episodi 126 (BDZ)
Informació
Nom JAP 気配を持たぬ殺人鬼 どいつが人造人間だ!?
Nom ROM Kehai wo Motanu Satsujinki Doitsu ga Jinzo Ningen da!?
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 12 de febrer de 1992
Finalment arriben els androides que assassinen a sang freda (気配を持たぬ殺人鬼 どいつが人造人間だ!?, Kehai wo Motanu Satsujinki Doitsu ga Jinzo Ningen da!?) és l'episodi 126 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Guerrers Z esperant androides

Els Guerrers Z esperant l'aparició dels Androides

En Goku, en Gohan i en Cor Petit van cap a la illa que els va dir en Trunks del Futur i pel camí es troben en Krilin. Allà es troben en Yamcha i en Ten Shin Han i també la Bulma amb un nadó. Pensen que és d'en Yamcha, però aquest els diu que no i que quan se n'assabentin s'enduran una enorme sorpresa. Llavors en Goku s'acosta al nadó i li diu:
El teu pare és en Vegeta, oi que si Trunks?

— En Goku

La Bulma es sorprèn de que en Goku sàpiga qui és el pare i a més endevini com es diu el nadó, però el guerrer diu que "ha sigut casualitat". En Cor Petit demana on és en Vegeta, però la Bulma els diu que no viuen junts però que segur que vindrà.

Ja passa de l'hora que va dir en Trunks i els androides no apareixen. En Yajirobai arriba i dóna a en Goku mongetes màgiques. Llavors, marxa amb la seva nau i de cop explota. Veuen que hi ha alguna cosa al cel i que aterren a la ciutat. S'estranyen perquè no desprenen energia i per això decideixen anar a buscar-los a la ciutat per separat.

En Yamcha empalat per l'A-20

En Yamcha empalat per un dels androides

No aconsegueixen trobar-los i, mentrestant, aquests comencen a sembrar el caos. En Gohan ha anat a rescatar en Yajirobai. En Yamcha és el primer que els troba però, quan vol avisar als altres, però un d'ells l'agafa per la boca i comença a absorbir-li l'energia, a més d'empalar-lo per l'estómac. Un camió petrolier s'acosta i per no atropellar-los gira el volant i s'estavella contra una gasolinera, fent que exploti. Tots veuen l'explosió i comencen a anar cap allà.

NavegacióEdit