FANDOM

El pla secret per derrotar en Buu. El seu nom és la fusió!
Episodi 122 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP ブウを倒す秘策 その名はフュージョン!
Nom ROM Bū o Taosu Hisaku Sono Na wa Fyūjon!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Cor Pur
Estrena JAP 21 de setembre de 2014
El pla secret per derrotar en Buu. El seu nom és la fusió! (ブウを倒す秘策 その名はフュージョン!, Bū o Taosu Hisaku Sono Na wa Fyūjon!) és l'episodi 122 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Bulma amoinada per Vegeta

La Bulma preocupada pel comportament d'en Vegeta

En Yamcha i companyia segueixen volant amb la nau, buscant a en Gohan i en Son Goten. La Bulma està preocupada per en Trunks i pel comportament d'en Vegeta. Llavors, amb el radar detecten la última Bola de Drac que els falta.

Mentrestant, en Krilin i en Cor Petit, portant en Son Goten i en Trunks, arriben al Palau de Déu, on es troben amb en Dende i el senyor Popo, que posen a dormir als dos nois. Llavors comenten que tenen poques possibilitats de guanyar. En un altre lloc, en Babidí i en Buu segueixen fent maldats, destruint un parc d'atraccions, un tren i matant a la gent.

Dende cura Goku Palau de Déu

En Dende curant les ferides d'en Goku

Al Palau de Déu, en Goku arriba amb el canvi de lloc instantani i és curat de les seves ferides per en Dende. La Bulma i els altres troben la bola de drac restant, però un monstre se la menja i entre en Yamcha, la Videl, la Xixi i el Follet Tortuga aconsegueixen recuperar-la.

Al Palau de Déu, en Goku és informat de la situació i en Krilin diu que en Goku podria acabar amb en Buu, però el Saiyan li diu que ell no pot destruir-lo, ja que té la força bastant igualada amb en Vegeta i que si aquest no ha pogut, ell tampoc pot. Llavors es lamenta de que en Vegeta i en Gohan siguin morts, ja que podria fusionar-se amb un d'ells i vèncer al monstre.

Goku explica fusió

En Goku explicant sobre la fusió

En Dende n'ha sentit a parlar de la fusió i explica que els habitants del Planeta Metamoru, tot i no ser gaire forts, són capaços d'unir-se per crear un nou guerrer, més poderós. El Namekià comenta que en Cor Petit i en Nail van fer una cosa semblant, però en Cor Petit el corregeix dient que es van assimilar, no fusionar.

Tot i això, la fusió costa d'aprendre i ell no té suficient temps, per tant millor abandonar la idea. En Krilin li diu que si en Gohan i en Vegeta són a l'Altre Món, podria fusionar-se amb ells, però en Cor Petit diu que no podrien tornar des de l'Altre Món. Llavors, el Sr. Popo proposa en Trunks i en Goten com a candidats. Tots hi estan d'acord, ja que els nois tenen unes característiques físiques semblants. En Cor Petit diu que durant el temps que triguin, molta gent a la Terra morirà, però s'hi han d'arriscar.

NavegacióEdit