FANDOM

En Freezer cau destrossat. Un altre superguerrer?
Episodi 120 (BDZ)
Informació
Nom JAP フリーザを一刀両断!! もう一人の超サイヤ人
Nom ROM Furiza wo Itto Ryodan!! Mou Hitori no Supa Saiya-jin
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 11 de desembre de 1991
En Freezer cau destrossat. Un altre superguerrer? (フリーザを一刀両断!! もう一人の超サイヤ人, Furiza wo Itto Ryodan!! Mou Hitori no Supa Saiya-jin) és l'episodi 120 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Trunks desvia atac

El noi misteriós desviant un atac

El noi misteriós amenaça amb matar en Freezer i els seus homes. El tirà ordena a un dels seus soldats que s'hi enfronti i aquest, quan veu amb el rastrejador que el noi només té un poder de 5 unitats, creu que serà molt fàcil així que li dispara una bola d'energia amb una pistola, però el noi la desvia, igual com fa amb les altres boles que li llança. Llavors, d'un sol cop derrota al soldat, per després amb l'espasa derrotar a tots els altres soldats, que volien atacar-lo.

Trunks transformat en superguerrer

El noi transformat en superguerrer

Mentrestant, els Guerrers Z s'han adonat de la derrota dels soldats i s'afanyen a descobrir què passa, però segueixen anant-hi caminant. En aquell moment, en Freezer decideix enfrontar-se al noi, que diu que és més fort que en Son Goku i que ell també és un superguerrer. Llavors, el noi comença a acumular poder i es transforma en superguerrer. En Freezer l'ataca amb rajos d'energia, però el noi misteriós bloqueja tots els atacs.
Trunks mata a en Freezer

El noi misteriós talla en Freezer

Des de l'Altre Món, en Kaito es pregunta qui deu ser aquell noi.

Enrabiat, en Freezer carrega una bola de mort deu vegades més gran que la que va fer servir per destruir el planeta Namek, però el noi aconsegueix evitar que l'atac impacti i destrossi la Terra. Llavors, el noi ataca en Freezer i el seu pare amb una bola d'energia i, quan esquiven l'atac, el desconegut talla per la meitat en vertical al temible tirà.

NavegacióEdit