FANDOM

Una premonició preocupant.
Apareix un guerrer misteriós!
Episodi 11 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 波乱の予感…謎の戦士現る!!
Nom ROM Haran no Yokan… Nazo no Senshi Arawaru!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 25 de gener de 2016
Una premonició preocupant. Apareix un guerrer misteriós! (波乱の予感…謎の戦士現る!!, Haran no Yokan… Nazo no Senshi Arawaru!!) és l'episodi 11 (109 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 25 de gener de 2016.

ResumEdit

Després de rebre el cop que l'ha fet fora del ring, en Satan fa veure que s'ha deixat guanyar per tal de que el públic l'aclami, però marxa a la seva habitació i comença a recargolar-se del mal que li ha fet el cop.

Kaioshin de l'Est i Kibito

Els dos personatges misteriosos

Mentre, en Trunks comença a preparar un pla per entrar al torneig dels adults. Veu un guerrer que porta la cara tapada i una llarga túnica. Llavors, l'estaborneix aprofitant que l'enreda dient-li que hi ha una noia bonica que vol parlar amb ell, li pren la roba i, en Trunks enfilat a sobre d'en Son Goten, es vesteixen igual que ell.

Mentrestant, en Goku i companyia han anat a dinar, i estant arrasant amb el menjar. Quan en Son Gohan arriba també s'hi afegeix. Quan acaben de dinar es dirigeixen de nou a l'estadi, i pel camí es troben a dos personatges estranys. Un d'ells diu que coneix en Goku i que ha anat a saludar-lo, i que ell també participa al torneig i que té ganes d'enfrontar-se amb ell. Quan li dóna la mà, sembla ser que mesura el poder del Saiyan. En Goku diu que no sap qui és, però que no serà tan fàcil guanyar el campionat.

Vegeta treu bola

En Vegeta traient una bola

Els dos personatges misterios marxen, mentre en Son Goku i els altres comenten qui poden ser aquells personatges. En Cor Petit comenta que no són d'aquell planeta. Llavors tots van cap al sorteig per saber amb qui hauran de lluitar i en quin ordre. En Krilin està resant a déu que no li toqui cap contrincant fort a la primera ronda. En Cor Petit li recorda déu és en Dende i està restant a ell, però a en Krilin no li importa. Comencen a treure boles amb els números, molt pendents sobretot de què trauran els dos desconeguts.

El Gran Guerrer del Vent haurà de lluitar contra en Kibito, mentre que en Krilin lluitarà contra en Punta i en Goku i en Vegeta també s'enfrontaran.

NavegacióEdit