FANDOM

El cor dolent és reviscut
Vegeta, el Príncep de la Destrucció!
Episodi 113 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP よみがえる邪心 破壊王子ベジータ
Nom ROM Yomigaeru Jashin Hakai ōji Bejīta!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Cor Pur
Estrena JAP 13 de juliol de 2014
El cor dolent és reviscut Vegeta, el Príncep de la Destrucció! (よみがえる邪心 破壊王子ベジータ, Yomigaeru Jashin Hakai ōji Bejīta!) és l'episodi 113 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

Dabra crea espasa

En Dabra creant l'espasa

En Gohan i en Dabra segueixen lluitant a tota potència, però en Goku i en Vegeta s'adonen de que en Dabra és massa fort per en Gohan. A més, el noi no s'ha preocupat d'entrenar-se durant tot aquest temps i segons el seu pare, els seus atacs són previsibles i així no podrà guanyar. En un moment del combat, el Rei dels Dimonis aconsegueix llançar-li una escopinada i, quan el guant es comença a convertir en pedra, el noi se'l treu, salvant-se. Llavors, en Dabra fa apareixer una espasa i comença a atacar al seu rival, però en Gohan aconsegueix trencar-la.
Vegeta impacient per combat Gohan Dabra

En Vegeta fart d'esperar que s'acabi el combat

En Vegeta està fart d'esperar, ja que vol lluitar contra en Goku i en Dabra se n'adona i ho comunica al seu senyor. El mag els transporta de nou a la nau i, quan en Dabra marxa, els diu que coneix al guerrer perfecte per derrotar-los i que aviat s'hi presentarà. Llavors li explica al seu senyor el mal que s'amaga dins del cor d'en Vegeta i que podrien dominar-lo. Mentre, en Vegeta intenta destruir la nau perquè està fart d'esperar, però en Goku l'atura. En aquell moment, el Kaioshin de l'Est s'adona que a qui es referia en Dabra era en Vegeta.

Goku i Majin Vegeta

Els dos rivals, Goku i Majin Vegeta

Llavors, en Babidi comença a posseir al Saiyan, que comença a cridar de dolor i a alliberar enormes quantitats d'energia. El Kaioshin li diu a en Vegeta que resisteixi, però aquest acaba sent posseït. Llavors en Babidi diu que els durà a un lloc millor per lluitar.

Mentrestant, a l'estadi del torneig mundial, s'està celebrant la victòria d'en Satan, quan de cop els que eren a la nau d'en Babidi apareixen. El mag li diu al seu nou subordinat que lluiti contra els altres per aconseguir la seva energia, però l'orgullós Saiyan li diu que el seu únic objectiu és en Kakarot

NavegacióEdit