FANDOM

L'estrella protagonista arriba a l'escenari!
Enderroquem al Rei Dimoni!!
Episodi 112 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 真打ち登場!立ちはだかる魔王!!
Nom ROM Shin'uchi Tōjō! Tachihadakaru Maō!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Cor Pur
Estrena JAP 6 de juliol de 2014
L'estrella protagonista arriba a l'escenari! Enderroquem al Rei Dimoni!! (真打ち登場!立ちはだかる魔王!!, Shin'uchi Tōjō! Tachihadakaru Maō!!) és l'episodi 112 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.

ResumEdit

A-18 vs Satan

El Senyor Satan contra l'A-18

En Satan es prepara per lluitar contra l'A-18, però té molta por i està tremolant, tot i que intenta fer-se el valent. Al final, l'androide l'agafa i li diu que si vol mantenir la reputació, es deixarà guanyar, però li haurà de pagar 20 milions. Com que el premi del guanyador són 10 milions, només n'haurà de posar 10 més. En Satan hi accedeix i després d'uns quants cops i de donar-li el seu "Ultra-Super-Mega cop de Puny" (que no fa cap efecte a l'androide), l'A-18 es llança fora del ring.

En aquells moments, a la nau d'en Babidí, en Vegeta renya en Gohan per anar a l'escola i no entrenar-se durant els últims set anys. El noi admet que ara no és tan poderós com quan va lluitar contra en Cèl·lula. El príncep dels Saiyans s'enfada perquè el pròxim enemic està trigant molt, però llavors s'obre la porta i apareix en Dabra, el lluitador més fort d'en Babií, per a sorpresa d'en Shin. El Rei dels Dimonis diu que lluitarà contra tots alhora, però en Gohan diu que només s'hi enfrontarà ell.

Gohan superguerrer vs Dabra

En Gohan superguerrer veient en Dabra

Mentre, en Goten i en Trunks, que s'han trobat la Videl, estan emocionats amb el que la noia els ha explicat sobre en Babidi i en Buu, de manera que decideixen anar fins on són els seus pares i en Gohan.

A la nau d'en Babidí, el mag ha dut als presents a una zona muntanyosa i en Gohan i en Dabra comencen a lluitar. El Rei dels Dimonis és lleugerament superior, però en Gohan aconsegueix tocar-lo amb alguns atacs com el Madan Explosiu fins que en Gohan finalment es transforma en Superguerrer i es prepara peratacar amb més força.

NavegacióEdit